Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه دروغ گویی و بازی با روح و روان مردم در کشور باید توسط رسانه ها و مطالبه افکار عمومی آنقدر بالا برود که مسئولی جرات نکند،دروغ بگوید و اگر سخن خلاف واقع یا همان دروغی بر زبان راند،توسط رسانه ها و افکار عمومی محاکمه شود.

به گزارش«تابناک» امروز صبح اسحاق جهانگیری،معاون اول رئیس جمهور،در نخستین کنگره بزرگداشت؛مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگاران گفت: «این ایام من به عنوان یکی از مسئولان کشور با وجود اینکه بسیاری از دوستان توصیه می‌کردند صحبت نکنم، به صداوسیما اعلام کردم که می‌خواهم با مردم حرف بزنم(برنامه نگاه یک) اما این رسانه بهانه‌های مختلفی از جمله مسائل فنی را مطرح کرد و این زمان به من اختصاص داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بر اساس این گزارش،پس از انتشار سخنان معاون اول رئیس جمهور، روابط عمومی سیما به سخنان وی واکنش نشان داد و سخنان وی را رده کرد. در اطلاعیه ای که در این زمینه منتشر شده آمده است: شنبه شب برنامه «نگاه یک» به درخواست جناب آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد، اما در آخرین ساعات ،معاون اول رئیس جمهور دربرنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم «نگاه یک» این هفته را از جدول پخش حذف کنیم. چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور و مذاکراتی که دراین زمینه صورت گرفته است مشخص و شفاف است و درصورت نیاز بیان خواهد شد.

همانگونه که ملاحظه می شود،ادعای معاون اول رئیس جمهور این است که قصد داشته با مردم صحبت کند،اما صدا  وسیما این وقت را در اختیار او قرار نداده است و صدا و سیما هم معتقد است که این وقت را در اختیار معاون اول رئیس جمهور قرار داده اما وی به برنامه نیامده است؛دو ادعای کاملا متناقض که متاسفانه قطعا یکی از آنها،دروغ است.

شاید اگر خلاف واقع گویی در بین برخی از مدیران و مسئولان؛ عادی نشده بود،هیچگاه شایسته نبود که چنین مطلبی با چنین تیتری در تابناک منتشر شود،اما در جامعه ایران،آنقدر مسئولان ضد و نقیض درباره یک مساله کاملا روشن و قابل اثبات،علیه مواضع هم صحبت می کنند، که مردم متوجه نمی شوند،که بالاخره حقیقت یا واقعیت ماجرا چیست؛لذا رسانه ها و افکار عمومی باید آنقدر هزینه دروغ گویی را بالا ببرندکه دیگر هیچ مسئولی نتواند در روز روشن،خلاف واقع بگوید و اگر کسی احیانا چنین کاری را انجام داد،چنان پشیمان گردد که دیگر،به سمت دروغ گویی نرود.افکار عمومی منتظر هستند ببینند در نهایت در این باره چه کسی دروغ گفته است؛معاون رئیس جمهور و یا مسئولان تلویزیون؟

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است