Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سرهنگ پزشک دکتر محمد امینیان فر گفت: برپایی بیمارستان صحرایی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مردم مناطق محروم و مرزی صورت گرفته است.
وی افزود: در این بیمارستان نیروی انسانی در قالب سه کارگروه درمانی شامل پزشک متخصص و عمومی، کارگروه بهداشتی و پرستار، بهیار و مهندس پزشکی و کارگروه فرهنگی و آموزشی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان فر اضافه کرد: دندانپزشکی، قلب، داخلی، چشم، گوش، حلق و بینی، پوست، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، اطفال، تغذیه، بهداشت محیط و دامپزشکی و مشاوره از جمله خدماتی است که به اهالی این منطقه ارائه می شود.
امینیان فر از حضور برخی گروه های پزشکی و مشاوره ای در مدارس و روستاهای این بخش مرزی نیز خبر داد و گفت : این گروه ها علاوه بر آموزش های اولیه بهداشت خانواده و مراقبت از دندان ها، بسته های بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک و دهان شویه نیز بین دانش آموزان توزیع می کنند.
وی، انجام 9 مورد جراحی کوچک را از دیگر فعالیت های این تیم پزشکی ذکر کرد و افزود: پس از این منطقه، بیمارستان صحرایی ارتش تا پایان سال جاری در چند نقطه محروم دیگر کشور نیز حضور می یابد.
به گفته دکتر امینیان فر، پیش از این نیز بیمارستان صحرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی در مناطق محروم استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و تهران (ورامین) برپا شده بود.
شهرستان مرزی مراوه تپه درمنتهی الیه شرق استان گلستان افزون بر 60 هزار نفر جمعیت دارد.   نیروی انسانی کارآمد مهمترین بخش نیروی زمینی ارتش است
معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در همایش مسئولین نیرو‌های انسانی یگان‌های تابعه نیروی زمینی گفت: در نیروی زمینی ارتش مهمترین مولفه آمادگی رزمی، نیروی انسانی پادررکاب و کارآمد است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم سامانی در همایش دو روزه مسئولین نیرو‌های انسانی نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور کارکنان فهیم و مجرب در حوزه‌های مختلف و با آمادگی رزمی بالا در تمامی ماموریت‌ها تا کنون موفقیت‌های چشمگیری را دست یافته است.
معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش افزود: مسئولین نیروی انسانی باید تمام توانشان را برای حل مشکلات زیرمجموعه‌های خود صرف کنند تا بازدهی خدمت رسانی بالا رود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را به عنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارند، واحد پرسنلی لشکر علی ابن ابی طالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزینش و استخدام و هم به کارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یار محمدی با عنوان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدس به دنبال تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • چرا ارتش‌ها نمی‌تواند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان