Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیم هان سن به ایران سفر کرده و در حال بازدید از امکانات باشگاه های لیگ برتری است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیم هان سن برای بازدید از فدراسیون فوتبال و امکانات باشگاه ها وارد ایران شد.

محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:

در راستای برنامه ریزی های جدید فدراسیون فوتبال و ساماندهی و تدوین برنامه جامع استراتژیک فوتبال در کلیه بخشها ، کمیته ها و باشگاه ها ، در چند ماه گذشته مذاکراتی را با فیفا صورت داده شد و موفق شدیم جیم هان سن ، مشاور برنامه ریزی فیفا در حوزه استراتژیک را که سابقه حضور بعنوان بازیکن ، مدیر و دبیر کل فدراسیون فوتبال دانمارک برای مدت طولانی را در کارنامه فوتبالی خود دارند را به ایران دعوت کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

امروز صبح اولین جلسه معارفه ایشان در دفتر دبیر کل انجام و برنامه مدونی برای ایشان پیش بینی شده و ایشان مذاکره، مصاحبه و بازدید از کمیته های فوتسال، جوانان ، داوران ، انضباطی،حقوقی، مالی،رییس فدراسیون ، عضویت ، رییس سازمان لیگ ، روابط عمومی ، بین الملل ،سازمان تیم های ملی،بازاریابی،فوتبال ساحلی وبانوان را در برنامه خواهند داشت .

ساکت در ادامه گفت:

جیم هان سن روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه را در اهواز و آبادان خواهند بود و ۲ مسابقه از لیگ را از نزدیک تماشا و از امکانات باشگاه های فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان دیدار و یکشنبه هفته آینده نیز جلسه ای را با هیات رییسه فدراسیون خواهند داشت. سپس از امکانات باشگاه های فرهنگی ورزشی پیکان و سایپا دیدار و بعد از این بازدیدها که حدود ۱۰ روز طول می کشد نقطه نظرات خود را در حوزه برنامه ریزی استراتژیک به فدراسیون فوتبال ایران اعلام می کند.

دبیر کل فدراسیون در پایان گفت:

برنامه ریزی استراتژیک در اصل بعنوان نقشه راه فدراسیون که وضع موجود را مورد تحلیل و برنامه آینده ، ویژن و چشم اندازها و مسیر آینده را کاملا مدون می کند می تواند زمینه فعالیت منسجم سازمان فدراسیون را فراهم آورد. قبل از این ۲ برنامه استراتژیک برای فدراسیون فوتبال نوشته شده بود که کامل نبودند و بنظر می رسید که باید برنامه ای کاملی تدوین می شد.جیم ها ن سن در این سفر که از طرف فیفا برای وی در نظر گرفته شده این برنامه را دنبال و کارهای لازم را انجام می دهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد