Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:48:48 GMT

برف و باران میهمان شمالی‌ها می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۳۷۰۹

برف و باران میهمان شمالی‌ها می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات خنک شمالی طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد و گفت: طی روز چهارشنبه با نفوذ جریانهای شمالی در استانهای ساحلی خزر بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات البرز و به‌تدریج در خراسان شمالی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود. ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ اجتماعی محیط زیست و گردشگری شهری نظرات

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته بخشهایی از غرب، مرکز، شمال و شرق کشور را در برگرفته بود، امروز از کشور خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز و در ساعات آتی جوی نسبتاً آرام غالب نقاط کشور را در برمی‌گیرد و تنها بارشهای پراکنده و وزش باد در بخشهایی از استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی ایجاد می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز چهارشنبه با نفوذ جریانهای شمالی در استانهای ساحلی خزر بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات البرز و به‌تدریج در خراسان شمالی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، بارشها در اواخر وقت روز چهارشنبه فقط در شمال شرق کشور پدید می‌آید و در سایر نقاط نیز جوی پایدار حاکم می‌شود.

وی افزود: طی روز پنجشنبه با عبور موج ضعیفی، ابرناکی در نیمه غربی کشور در برخی ساعات افزایش می‌یابد در همین زمان احتمال بارش پراکنده موقتی در ارتفاعات زاگرس مرکزی وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، همدان با 10 درجه زیر صفر سردترین و بوشهر با 25 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت:‌ دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 10 درجه بالای صفر رسید.

وظیفه با بیان اینکه کیفیت هوای تهران طی دو روز آینده برای گروههای حساس ناسالم می‌شود، گفت: هوای استان تهران در دو روز آینده با غبار و ابر همراه است.

انتهای پیام/

R1365/P1010114/S2,23,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ـ در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

کد خبر 845911 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان