Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم حاجی مزدرانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اجرای این طرح با هدف تأمین نور استاندارد خیابان اصلی شهرستان از میدان پوئینک تا میدان ولی عصر(عج) به طول سه و نیم کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام می شود.
وی گفت: پیش از این، روشنایی این معبر در اختیار شهرداری ورامین بود که با آغاز عملیات بهسازی بلوار اصلی ورامین – تهران از سوی شهرداری، عملیات تعویض تیرهای چراغ برق و جایگزینی تیرهای استاندارد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مهمترین مشکلات شهرستان ورامین در حوزه راه، تاریکی مطلق کمربندی ورامین - پیشوا، حدفاصل میدان ولی عصر(عج) تا میدان بسیج است که با توجه به قرار گرفتن چندین روستا از شمال و جنوب این راه و تردد تعداد زیادی خودرو در این محور، این تاریکی باعث بروز تصادفات منجر به فوت و جرح بسیاری می شود.
حاجی مزدرانی بیان کرد: مقدمات رفع تاریکی این محور فراهم شده و در صورت مشارکت شهرداری ورامین، تا پیش از پایان امسال، کار تأمین روشنایی این محور که سال ها مردم این شهرستان در انتظار آن بودند، انجام می شود.
محدوده طولی شهر ورامین از شهرستان قرچک تا شهرستان پیشوا حدود 12 کیلومتر است که تأمین بخشی از روشنایی این مسیر بر عهده شهرداری ورامین بوده که با اجرای طرح بهسازی، روشنایی معابر به طور کامل به اداره برق منتقل می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سیدحسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی خط ۹ متروی تهران در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی در خصوص مشخصات کلی و محدوده‌های تحت پوشش خط ۹ متروی تهران اظهار داشت: این خط از مترو نقش مهمی در ایجاد یکپارچگی شبکه مترو دارد به طوری که با تمام خطوط مترو دارای ایستگاه تبادلی است.


وی ادامه داد: خط ۹ مترو بخشی از مسیر حلقه‌ای که به دور قسمت مرکزی تهران کشیده شده است را تشکیل و به محدوده متراکم مرکزی که توسط خطوط موجود مترو پوشش داده نشده، خدمت‌رسانی می‌کند.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: طول خط ۹ مترو بیش از ۵۲ کیلومتر است و ۳۷ ایستگاه با ۲۵ خروجی اضطراری دارد.


هرمزی با اشاره به اینکه خطوط متروی ۱،۲،۳،۴،۶،۷،۸،۱۰و ۱۱ با خط ۹ ایستگاه‌های تبادلی دارد گفت: این خط در طول مسیر خود از محدوده تقی آباد، دولت آباد، بزرگراه امام رضا (ع)، سه راه افسریه، بزرگراه بسیج، بلوار نبرد، فرودگاه دوشان تپه، خیابان دکتر آیت، سرسبز، بلوار هنگام، سایت نیروی دریایی، میدان ملت، خیایان شقاقی، خیابان گیلان، خیابان گل نبی، خیابان کوشا، بزرگراه حقانی، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان ایران زمین، میدان صنعت، پارک پردیسان، بلوار ایوانک، بزرگراه همت، دهکده المپیک، بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک عبور کرده و در انتها به منطقه چیتگر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز