Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: ایلات و عشایر استان در یک حرکت شجاعانه در مقابل رژیم بعث ایستادند و نقش قابل‌ توجهی در فتح میمک داشتند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «جمال شاکرمی» در یادواره عملیات آزادسازی میمک در مسجد جامع شهر ایلام اظهار کرد: شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای دفاع از کشور و دین مبین اسلام از خود جانفشانی و ایثار نشان دادند و با گذشتن از جان‌ عزیز حماسه و غرور خلق کردند و امروز اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهداست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکرمی با بیان اینکه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و عشایر استان ایلام نقش مهمی در عملیات آزادسازی میمک ایفا کردند، ادامه داد: امروز نیز مردم ایران اسلامی و به‌ویژه استان قهرمان‌پرور ایلام برای دست یافتن به قله‌های پیشرفت، توسعه و معنویت، در همه صحنه‌های انقلاب حضور گسترده دارند .

شاکرمی با بیان اینکه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و عشایر استان ایلام نقش مهمی در پیروزی در عملیات میمک ایفا کردند، ادامه داد: امروز نیز مردم ایران اسلامی و به‌ویژه استان قهرمان‌پرور ایلام برای دست یافتن به قله‌های پیشرفت، توسعه و معنویت، در همه صحنه‌های انقلاب حضور گسترده دارند .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) استان ایلام، تصریح کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و به ویژه حضور تاثیرگذار عشایر قهرمان ایلام بخصوص ایل خزل در عملیات میمک که اولین عملیات آفندی جنگ بود، بر کسی پوشیده نیست، ایلات و عشایر استان در یک حرکت شجاعانه در مقابل رژیم بعث ایستادند و نقش قابل‌ توجهی در میمک داشتند .

شاکرمی ادامه داد: دشمنان نقش مردم و عشایر را در کنار ارتش و سپاه در شب‌های سرد میمک و قلاویزان دیده‌اند و با ورود نیروهای مردمی به جنگ، سرنوشت نبرد تغییر کرد و دشمنان در برابر این عظمت و حضور مردم شکست خوردند .

به گزارش ایسنا، در این مراسم حضور عشایر و نقش‌آفرینان در عملیات ضربت ذوالفقار چشمگیر بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره شامگاه دوشنبه با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یونس فرجی سرپرست معاونت فرهنگی استان، و تعدادی از مسوولان بنیاد شهید استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.‌

خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از اعم برنامه‌های اجرا شده در این مراسم باشکوه بود.

شهید «صالح میری» فرزند عوضعلی اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور و لزوم حراست از مرزهای میهن اسلامی دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد. به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر (ع) سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.

شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد خبر 6085996

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است