Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@00:21:17 GMT

پاسخ نهایی باشگاه فولاد به بازیکن جدایی طلب

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۴۱۰۰

باشگاه فولاد خوزستان رسما با جدایی احمد عبدالله زاده از این باشگاه اعلام مخالفت کرد.

به گزارش "ورزش سه" احمد عبدالله زاده بازیکن فولاد خوزستان که بحث جدایی وی در روزهای اخیر مطرح شده بود، امروز همراه با مدیر برنامه‌هایش به دفتر باشگاه فولاد رفت تا پاسخ نهایی را از هیات مدیره و کادر فنی دریافت کند.

در جلسه‌ای که برگزار شد، رایزنی بین طرفین صورت گرفت و در نهایت مسئولان تیم فولاد خوزستان رسما با جدایی عبدالله زاده اعلام مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک چپ پای مورد علاقه کارلوس کی‌روش که در اردوهای اخیر تیم ملی حاضر بوده، در سه بازی نیم‌فصل دوم فولاد خوزستان، یک بازی به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفت و دو بازی نیمکت نشین بود.

عبدالله زاده امروز همراه با سایر بازیکنان فولاد در تمرین تیمش حضور داشت و مشکلی برای بازی برابر گسترش تبریز ندارد 

خبر دیگر از فولاد خوزستان اینکه سینا مریدی بعد از مذاکره با مسئولان تیمش تصمیم گرفت موضوع خدمت سربازی‌ را به فصل بعدی موکول کند. فولادی‌ها به مریدی قول دادند که با توجه به عملکرد خوب وی در مسابقات امسال، در رابطه با مبلغ قرارداد این بازیکن تجدیدنظر داشته باشند.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مارینو پوشیچ، دستیار سابق آرنه اسلوت، پیشنهاد این مربی هلندی برای فعالیت در باشگاه لیورپول را رد کرده است. پوشیچ یکی از مربیان فاینورد در زمان حضور علیرضا جهانبخش در این تیم بود.

لیورپول با وجود بررسی امکان مربیگری ژابی آلونسو و روبن آموریم پس از جدایی تابستانی یورگن کلوپ، در نهایت به آرنه اسلوت رسید. باشگاه هلندی فاینورد برای جدایی اسلوت مذاکرات را به خوبی طی کرد و هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود نداشت اما آن‌ها با جدایی دستیاران‌ این مربی موافقت نمی‌کنند.

به همین دلیل مشخص بود که یکی از اسامی مورد نظر اسلوت، پوشیچ است که پس از همکاری در فاینورد و آلکمار با سرمربی جدید لیورپول، در حال حاضر سرمربی شاختار دونتسک اوکراین است.

رسانه‌های اوکراینی تایید کردند که با این حال، مربی 52 ساله در شاختار احساس راحتی می‌کند و تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد. او تصمیم خود را به اسلوت اعلام کرده و قرار نیست عضو کادر مربیگری جدید لیورپول باشد.

با وجود مخالفت شدید فاینورد، اسیپکه هالشوف و روبن پیترز به عنوان دستیاران اسلوت به آنفیلد خواهند رفت. البته حضور آن‌ها منوط به دریافت مجوز کار در کشور انگلیس است. این دو مربی به پر کردن بخشی از جای خالی دستیاران یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم