Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:13:36 GMT

کیک‌مالی پاندیچ در تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۴۲۹۲

تمرین امروز (سه‌شنبه ) سرخپوشان از ساعت 11 در حالی در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد که در پایان تمرین، سرخپوشان برای مربی دروازه‌بان خود تولد گرفتند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تمرین پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) از ساعت یازده در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. تنها غایبان تمرین سرخپوشان احمد نوراللهی و بشار رسن بودند که با توجه به حضور تیم‌ ‌ملی المپیک عراق در چین، هافبک عراقی سرخپوشان در تمرین امروز پرسپولیس حاضر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای تمرین برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سرخ‌ها دقایقی را با بازیکنان به صحبت پرداخت و سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و پاس‌کاری تک ضرب را تمرین کردند. دسته اول، بازیکنان اصلی سرخ پوشان بودند که به احتمال زیاد در دیدار مقابل مشکی پوشان به میدان خواهند رفت. دسته دوم نیز بازیکنان ذخیره به همراه محسن مسلمان و شجاع خلیل‌زاده‌ای بودند که مقابل سیاه جامگان محروم و غایب خواهند بود.

پس از تمرین یک ضرب، ۱۲ بازیکن کاور پوشیدند و برانکو بازیکنان خود را به دو دسته تقسیم کرد. هشت بازیکن با لباس پرسپولیس مقابل ۱۲ بازیکن کاورپوش مقابل هم قرار گرفتند که تیم کاورپوش شامل بیشتر بازیکنان ذخیره بود شش بر دو نتیجه‌ را به حریف خود واگذار کرد. سپس بازیکنان به تمرین کرنر پرداختند و گل زدن از روی ضربات ایستگاهی را تمرین کردند.

در انتهای تمرین نیز تعدادی از بازیکنان به سرد کردن خود پرداختند. بازیکنانی نظیر سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. این در حالی بود که هیچ کدام از دروازه‌بان پرسپولیس در درون دروازه نبودند و در مقابل ضربات ایستگاهی وحید امیری، علی علیپور، گادوین منشا، حمید طاهرخانی و فرشاد احمدزاده در دروازه‌ ایستادند در انتهای تمرین نیز بازیکنان و اعضای پرسپولیس قصد این را داشتند که برای ایگور پاندیچ، مربی دروازه‌بان این تیم تولد بگیرند که این مربی دروازه‌بان با زدن کیک به صورتش ناراحت شد و حتی به سمت دو الی سه بازیکن پرسپولیس نظیر احمدزاده، بیرانوند و کمال کامیابی نیز هجوم برد.

همچنین علیرضا بیرانوند با روشن کردن فششه‌ای تولد پاندیچ را تبریک گفت‌.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس وارد مرحله عجیبی شده است.

به گزارش فارس، قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قراردادها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟

اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد،  نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود!

البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد