Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرگ راننده کامیون به علت استفاده از پیک نیک  برای گرم کردن داخل اتاق کامیون در فریدن و کشف دو تن چوب قاچاق در اردستان از مهم‌ترین اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر سرقت از داخل خودرو ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این راستا با راه اندازی گشت‌های ویژه محسوس و نامحسوس و انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد : سارق دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی پلیس به سرقت 600 میلیون ریال اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

خسروی بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از شهروندان خواست، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کرده و از گذاشتن اموال با ارزش در خودروی خود بپرهیزند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

تصادف رنو یک کشته بر جای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان نیز با اشاره به حادثه تصادف یک خودروی رنو گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یکدستگاه سواری رنو ، در محور" طریق الرضا" بلافاصله ماموران گشت پلیس راه خور و جندق به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه یک سرنشین سواری رنو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای ، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

کشف 57کیلوگرم تریاک در خوروبیابانک

سرگرد نعمت خلیلی، فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خور و بیابانک مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله از جنوب شرق کشور به استان اصفهان می باشد که وارد عمل شدند.

وی افزود : یک کامیون اسکانیا متعلق به این سوداگرمرگ شناسایی و متوقف شددر بازرسی دقیق از خودرو تعداد 16عدد بطری بزرگ و 25عدد بطری کوچک آب معدنی حاوی 57کیلو و 800گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرگرد خلیلی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان وسرکشی به آنان نخواهد داد.

کشف دو تن چوب قاچاق در اردستان

سرهنگ رحمت اله مهرانفر، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق منابع ملی ، ماموران انتظامی شهرستان اردستان جهت بررسی موضوع طرح گشت زنی و بررسی خودروها و انبار های مشکوک اجرا شد.

وی ادامه داد: دربازرسی از یک انبار در نزدیکی مزرعه ای کشاورزی مقدار دو تن چوپ طاق قاچاق که آماده توزیع بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مهرانفر با اشاره به اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل شد، افزود: از شهروندان درخواست داریم هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند .

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با یک میلیارد ریال اموال مسروقه در شاهین شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی متروکه و تعطیل در شهرک‌های صنعتی شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند .

سرهنگ مختاری ادامه داد: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت یک میلیارد ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان درشهرستان شاهین شهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از مالکان اماکن خصوصی خواست، اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند دوربین مداربسته و ... مجهز کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پیک نیک خواب ابدی راننده کامیون را رقم زد

سرهنگ رضا محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت : در پی تماس مردمی با پلیس 110 مبنی بر خواب مشکوک یک راننده کامیون ، بلافاصله ماموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی شهرستان فریدن جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند .

وی افزود: متاسفانه راننده 62 ساله کامیون کشنده که برای استراحت و گرم کردن کابین خودرو پیک نیک را روشن کرده بود دچار گازگرفتکی شده بود .

این مقام انتظامی بیان کرد: جسد متوفی جهت انجام اقدمات قانونی توسط ماموران اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با وجود اینکه بارها تاکید شده رانندگان از روشن کردن پیک نیک در کابین خودرو برای گرم شدن و استراحت کردن خودداری کنند ولی متاسفانه در موارد نادری رانندگان به این مهم توجه نمی‌کنند که توصیه می‌شود رانندگان بین جاده‌ای برای استراحت از نمازخانه‌های بین راهی و پایگاه‌های جاده ای هلال احمر استفاده کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و داغ دار شدن خانواده ها نباشیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت