Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تربت جام گفت: با صرف بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار پروژه های عمرانی شهرداری در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، سید علی حسینی شهردار تربت جام  ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی گفت: با صرف بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار پروژه های عمرانی شهرداری در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به اهمیت نامگذاری مکان ها به عنوان یک شاخصه فرهنگی افزود: پروژه میدان بصیرت را به عنوان یک نماد برای شهری در نظر گرفتیم که در آشوب ها وفتنه های بعد از انقلاب سربلند بیرون آمده است و مردم با وحدت و انسجام نشان دادن که بصیر و در خط ولایت هستند افتتاح می شود.

وی با اشاره به وظیفه همه اقشار در پاسداشت عناصر ملی و مذهبی تصریح کرد: در پاسخ به آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط اغتشاش گران و بی احترامی و هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط آنان بزودی پرچم پر افتخار ایران که حاصل خون شهیدان و ایثارگران است با ارتفاع  50 متر در میدان ورودی شهر نصب و برافراشته می شود.

شهردار تربت جام با انتقاد از دولتی شدن برنامه های ملی و مذهبی بیان داشت: متاسفانه برگزاری مجالس مذهبی و ملی  حالت اداری به خودش گرفته و مردم کمتر احساس تکلیف می کند و مدیران باید طوری عمل کند که این مجالس با حضور گسترده مردم و تشکل های دینی انجام گیرد.

حسینی با اعلام آمادگی شورا و شهرداری تربت جام  برای استفاده از ظرفیت خصوصی بیان کرد: برای بالا بردن رضایتمندی شهروندان شورا و شهرداری آمادگی دارد که اجرا و مدیریت پروژه های عمرانی و رفاهی تربت جام را به صورت مشارکتی در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا چهره شهر زیباتر از گذشته شود.

وی ادامه داد: سینمای تربت جام به عنوان یک مکان فرهنگی و تفریح در حال واگذاری به بخش خصوصی است که امید می رود از نیم بهمن امسال خدمت رسانی به همشهریان را آغاز کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد