Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:57:22 GMT

وقتی ارسلان قاسمی میمون می‌شود! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۴۷۸۶

وقتی ارسلان قاسمی میمون می‌شود! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر اهل فیم و سینما باشید حتما نام فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید به گوشتان خورده است، یک سینمایی فانتزی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی، چهره آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون که به گفته کارشناسان، یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های کودک تاریخ سینما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌ای سنگین که کارگردانش آن را آرزوی سی ساله دوران معلمی خود معرفی کرده، و در جایی گفته برای ساخت این فیلم خانه‌ام را فروختم! پس از اکران فیلم و استقبال مردمی از آن، سید جواد هاشمی به تازگی ساخت آهوی پیشونی سفید 2 را در دل جنگل‌های ساری کلید زد.

در قسمت دو این فیلم، چند بازیگر جدید به مجموعه اضافه شدند و روند ساخت مجموعه در کنار تیم بازیگری در حال انجام است.

در این بین قسمت گریم بازیگران، یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های ساخت فیلم است، چهره‌هایی که با هنر دست گریمورهای حرفه‌ای در عرض چند ساعت به یکی از شخصیت‌های فانتزی فیلم تبدیل می‌شوند آنچنان که حتی فکرش را هم نخواهید کرد.

ارسلان امیرقاسمی، یکی از بازیگران جوانی است که در سری دوم ساخت این فیلم به گروه اضافه شده و قرار است نقش یک میمون را در فیلم بازی کند! قطعا تبدیل کردن صورت ارسلان جوان به همچین نقشی احتیاج به گریمی متفاوت و البته سنگین دارد که مراحل جالب انجام آن را در ویدئو زیر مشاهده خواهید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ گریم جنجالی ارسلان امیر قاسمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، شاه حسینی خبر داد: گوشت منجمد گاو، گوساله و گوسفند و گوشت گرم گوسفند به اندازه مورد نیاز مردم استان تامین شده و قیمت مصوب آن ۵۵۰ هزار تومان است و قیمت گوشت وارداتی کمتر است.

در مورد گوشت مرغ هم مازاد داریم که به استان‌های دیگر می‌فرستیم. مصرف روزانه استان بین ۵۰ تا ۸۰ تن است در حالی که تولید روزانه آن ۱۷۰ تن بوده و بیش از ۱۰۰ تن ذخیره گوشت سفید در استان داریم.

۲۲۰ تن شکر خانوار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان را تامین کردیم و همچنین هزار تن شکر در اختیار صنف صنعتی و صنف شیرینی‌ساز برای تولید زولبیا قرار گرفته است و بخشی را هم در اختیار کارخانجات قند و نبات گذاشتیم.

انتهای خبر/

کد خبر: 1224729 برچسب‌ها گوشت سفید قیمت گوشت قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • لزوم ساخت تولیدات فرهنگی در سال جدید
  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • قاسمی جایگزین عبدالعالی در شبکه آموزش سیما شد
  • (ویدئو) فواره کاخ سفید سبز شد
  • کاخ‌ سفید : از برخی عملیات نظامی اسرائیل نگرانی داریم
  • سیم گالوانیزه گلخانه: چیستی، کاربرد و تفاوت قیمت با مفتول سیاه
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد
  • ساخت پردیس سینمایی مدرن سلماس چشم انتظار یاری مسئولان
  • رضا عنایتی: صحبت های تارتار؟ وقتی می بریم همه چیز سفید است و وقتی می بازیم همه چیز سیاه!