Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@10:14:51 GMT

منبع مالی ری استارت لو رفت

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۵۰۶۰

منبع مالی ری استارت لو رفت

یک شبکه وهابی به نام «نور» به حمایت مالی عربستان سعودی از «ری استارت» اعتراف کرد و «محمد بن سلمان» را عامل افشاگری این مسئله خواند.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، محاکمه قریب الوقوع منچسترسیتی در مورد 115 اتهام فرپلی مالی (FFP) ممکن است تحت تأثیر اطلاعات جدید از حامیان مالی این باشگاه قرار بگیرد.

دارندگان سه گانه 2023 در موارد متعددی با اتهامات نقض فرپلی مالی روبرو هستند و تصور می‌شود که اتحاد ایرویز نقش بزرگی در این نقض‌ها ایفا کند.

نشریه آلمانی اشپیگل مدعی شده که شرکت هواپیمایی اماراتی تنها 10.1 میلیون دلار از تعهدات 85.3 میلیون دلاری خود به سیتی را پرداخت کرده و مابقی آن توسط سرمایه پنهان مالکان این باشگاه پرداخت شده است!

با این حال، تصمیم اخیر مبنی بر عرضه سهام هواپیمایی اتحاد در بورس اوراق بهادار ممکن است که این ادعا را شود. بر اساس این گزارش، تصمیم این شرکت هواپیمایی برای عرضه در بورس اوراق بهادار نیازمند عرضه اولیه عمومی است. این امر مستلزم این است که این هواپیمایی اجازه افشای کامل حساب‌هایشان، از جمله کلیه امور مالی و اقدامات شرکتی را بدهند.

آگاهان بازار سهام بر این باورند که اگر اتحاد ایرویز -و در نتیجه مالکان سیتی- چیزی برای پنهان کردن داشته باشند، این دسترسی نامحدود فراهم نخواهد شد. به عبارت دیگر، اگر تقلب صورت گرفته باشد، آن‌ها دست به چنین اقدامی نخواهند زد.

با این وجود اگر کوچکترین عدم مغایرتی بین مدارک باشگاه انگلیسی و اتحاد ایرویز وجود داشته باشد، عرضه سهام این هواپیمایی می‌تواند به ضرر پپ گواردیولا و تیمش که برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس برنامه ریزی می‌کنند، تمام شود.

در مقاله میرر به نقل از یکی از مقامات ارشد صنعت بانکداری آمده است:"اگر مشخص شود که مدیران اتحاد ایرویز واقعاً در دستکاری قرارداد حمایت مالی با سیتی دست داشته‌اند، می‌تواند به اعتبار شرکت در چشم سرمایه گذاران بالقوه آسیب جدی وارد کند. اتحاد همچنین موظف به افشای هرگونه تحقیقات جاری در مورد حساب‌های شرکت است. آنچه لیگ برتر ادعا می کند بسیار جدی است، نه فقط از نظر قوانین و مقررات فوتبال. اتهام این است که مدیران سیتی با مسئولان اتحاد تبانی کرده‌اند و نه تنها به حسابرسان مستقل باشگاه بلکه به دادگاه حکمیت ورزش نیز دروغ گفته‌اند."

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در محور چالوس/ هیچ خسارت مالی و جانی نداشت
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی زنان در سال جدید
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • تراکتور برای سپاهان استارت زد