Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@16:34:12 GMT

واکنش تیته به انتقال کوتینیو به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۵۲۸۰

واکنش تیته به انتقال کوتینیو به بارسلونا

تیته از این انتقال استقبال کرد. 

طرفداری - تیته، سرمربی تیم ملی برزیل از انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا استقبال کرد.

کوتینیوی 25 ساله پس از چند ماه، بالاخره دیروز به خواسته‌اش رسید و با قراردادی 5 سال و نیمه به بارسلونا پیوست. کوتینیو به گواه حرف‌هایش، رویای بازی در نیوکمپ را در سر داشته و لیورپول هم با درک این موضوع، به او اجازه جدایی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گلوبو اسپورت، تیته، سرمربی برزیل که پیشتر از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن استقبال کرده بود، در واکنش به این انتقال می‌گوید:

برای فیلیپه مهم است که به تیمی برود که در آن راحت و خوشحال باشد. لیورپول و بارسلونا دو تیم در بالاترین سطح هستند و به لحاظ فنی فوق العاده‌اند. بنابراین، از این لحاظ با این انتقال تغییر زیادی به وجود نمی آید. اما در بعد شخصی، بودن در جایی که به شما حس راحتی، خوشحالی و به چالش کشیده شدن بدهد، مهم ترین فاکتور محسوب می‌شود.

کوتینیو یکی از امیدهای تیته و برزیل برای قهرمانی در جام جهانی روسیه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه

به گزارش همشهری آنلاین، «طه جهاد» سخنگوی جنبش حماس، عصر امروز (چهارشنبه)، ادعای روزنامه لبنانی «اللواء» درباره انتقال مقر حماس به سوریه را تکذیب کرد.

روزنامه لبنانی اللواء به‌تازگی با انتشار گزارشی مدعی شده بود حماس از دمشق خواسته تا مقر خود را به سوریه منتقل کند و «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه این درخواست را رد کرده است.

سخنگوی جهاد اعلام کرد: «ضمن تشکر از تمام کشورهای عربی که آنان را پناه ملتمان و حامی آرمان خود می دانیم؛ اما آنچه روزنامه لبنانی اللواء دیروز (سه‌شنبه-۲۴ آوریل) درباره درخواست جنبش برای انتقال به سوریه منتشر کرده، تکذیب می‌کنیم. جنبش [حماس] نه از کشور برادر سوریه و نه دیگر کشورها چنین درخواستی نداشته است.»

این ادعا در حالی در روزنامه اللواء منتشر شده است که اخیرا برخی رسانه‌های دیگر نیز مدعی شده بودند حماس قصد انتقال مقر خود از قطر به ترکیه را دارد.

یک منبع در حماس روز گذشته در گفت‌وگو با «العربیه» گفت که حماس مقر خود را از قطر تغییر نخواهد داد.

کد خبر 847085 منبع: فارس برچسب‌ها قطر خبر ویژه سوریه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول