Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما کری خوانی فرانک ریبری برای هم تیمی هایش در تمرینات بایرن مونیخ را آماده کرده ایم که در نهایت باعث ضایع شدن ستاره فرانسوی شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما کری خوانی فرانک ریبری برای هم تیمی هایش در تمرینات بایرن مونیخ را آماده کرده ایم که در نهایت باعث ضایع شدن ستاره فرانسوی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک هنری پیر ریبری (فرانسوی: Franck Henry Pierre Ribéry؛ زادهٔ ۷ آوریل ۱۹۸۳) بازیکن فوتبال فرانسوی است که در حال حاضر برای باشگاه بایرن مونیخ در بوندسلیگا بازی می‌کند. ریبری از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ عضو تیم ملی فوتبال فرانسه بود. ریبری یکی از ستاره‌های حال حاضر فوتبال جهان به‌شمار می‌رود. فرانک هنری پیر ریبری متولد شهر بولوژونه شورمر در شمال فرانسه است. او در فقر کامل به همراه خانواده اش زندگی می‌کرد آن هم در حومه شهر. هنگامی که دو سال داشت در یک تصادف با کامیون دچار جراحت شدیدی شد و به نوعی از مرگ برگشت. بیش از صد بخیه خورد اما دو چیز برایش به یادگار ماند زخمی طولانی در کنار گوش سمت راستش و زخمی در بالای ابرویش. قبل از سال ۲۰۰۳ که به استاد برست ملحق شود به همراه پدرش در ساختمان‌ها کار می‌کرد. در شش سالگی برای تیم محلی به میدان رفت اما در سال ۱۹۹۶ به رده‌های سنی تیم لیل در دسته دوم پیوست. بعدها فاش کرد که پس از شکستن آرنجش در تیم لیل مربیان می‌خواستند او را به علت اینکه ریز اندام است کنار بگذارند. او لیل را ترک کرد و به تیم یو اس بولوژونه پیوست و در سطح چهارم فوتبال فرانسه در دو سال حضورش در تیم اصلی ۲۹ بازی انجام داد و ۵ گل به ثمر رساند. بعد از آن به المپیک آلس رفت و ۱۸ بازی برای این تیم انجام داد و تنها یک گل زد، سپس به تیم دسته سومی استاد برست پیوست و ۳۵ بازی انجام داد و ۹ گل به ثمر رساند و باعث شد تیمش به لیگ ۲ فرانسه صعود کند. وی در سال ۲۰۰۴ نیم فصل برای متز به میدان رفت و در مقابل تلوز تک گلش تیمش را به ثمر رساند. در ژانویه ۲۰۰۵ به گالاتاسرای ترکیه رفت و ۱۴ بازی رد آنجا انجام داد و از هوادران لقب فراری ریبری را گرفت. این لقب به خاطر سرعت و کنترلش بر روی توپ بود. در تابستان ۲۰۰۵ راهی مارسی شد و بازی‌های درخشانی را زیر نظر مربی سابقش در متز انجام داد. ریبری به جام جهانی ۲۰۰۶ دعوت شد و درخشان ظاهر شد، فرانک دیگر فرانکی محبوب شده بود. در آن سال تیم‌هایی مانند رئال مادرید و آرسنال و لیون خواهان جذب او بودند حتی رئال مادرید ۳۰ میلیون یورو به وی پیشنهاد داده بود ولی ریبری در مارسی باقی ماند. او در مارسی ۹۰ بازی انجام داد و ۱۸ گل به ثمر رساند. در فصل بعد با قیمت عجیب ۲۵ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد و قراردادی ۴ ساله امضا کرد. در بایرن هم مانند مارسی در بدو راه، شماره ۷ را بر تن کرد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران ۴ دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹ اشتوتگارت را پیش انداخت، اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم، اما میزبان به هدفش رسید و با زدن ۲ گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به ۲ امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن ۸۱ امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با ۶۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت ۶۷ امتیازی هم سوم است.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق ۴ و ۲۹، دونیل مالن در دقیقه ۲۰، مارکو رویس در دقیقه ۳۴ و فلیکس انمچا در دقیقه ۶۴ برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی ۴۵ امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به ۵ امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه ۳ بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد