Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:16:46 GMT

فصل حراج زمستانی بارسلونا فرا رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۵۳۵۰

فصل حراج زمستانی بارسلونا فرا رسید

با انتقال کوتینیو، حالا بارسلونا در ادامه بازار زمستانی به یک تیم فروشنده تبدیل خواهد شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مبلغ 160 میلیون یورویی که بلوگرانا برای جذب کوتینیو پرداخت کرد، حالا مدیران این باشگاه در تلاش برای تامین بخشی از این مبلغ هستند و به همین دلیل احتمال جدایی 8 بازیکن وجود دارد که 4 تای آنها شامل آردا توران، ماسکرانو، آلکاسر و دلوفئو در اولویت هستند و احتمال فروش آندره گومس، دنیس سوارز، الکس ویدال و خوزه آرنایز نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

2 خروجی تقریبا قطعی، آردا توران و ماسکرانو هستند که ترکیه و چین مقاصد احتمالی این دو بازیکن است و بارسا از دست حقوق بالای آنها راحت خواهد شد.

 

جرارد دلوفئو و پاکو آلکاسر، 2 عنصر بخش هجومی بارسا حالا از شانس کمتری برای بازی کردن برخوردارند. 2 تیم بزرگ شهر میلان آماده جذب دلوفئو بوده و آلکاسر نیز مورد توجه اورتون قرار دارد.

 

در بخش دوم، ممکن است شاهد انتقال آندره گومس به لیگ برتر باشیم زیرا او هنوز نتوانسته والورده را قانع کند و احتمال انتقال به تاتنهام برای او بیش از دیگران است. دنیس سوارز نیز به شدت مورد توجه ناپولی است اما احتمال جدایی او از دیگران کمتر است.

 

 

الکس ویدال در لیست فروش بارسا قرار داد اما باید دید سویا برای جذب او اقدام خواهد کرد یا خیر. آرنایز نیز آرسنال و برخی دیگر از باشگاه های جزیره را خواهان خود می بیند اما بارسلونا خیلی مایل به فروش او نیست.

آندره گومس آردا توران ماسکرانو بارسلونا پاکو آلکاسر

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج
  • فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج/ حراج بعدی فردا برگزار می‌شود
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!