Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

اخبار ورزشی شبکه سه سیما ساعت ۱۹:۱۵ را آماده کرده ایم که مهم ترین عنوان آن می توان به انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر اشاره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما بخش اخبار ورزشی شبکه سه سیما ساعت ۱۹:۱۵ را آماده کرده ایم که مهم ترین عنوان آن می توان به انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر  اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما

مجموعه‌های جدید «زیر خاکی»، «نون خ»، «رستگاری» و «هفت سر اژدها» از شبکه های یک، دو و سه روی آنتن می رود. همچنین چندین مجموعه خارجی جدید نیز در جدول پخش دیگر شبکه‌ها قرار دارد.

در گزارش ایسنا با سریال‌های نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان آشنا می‌شوید:

«زیرخاکی ۴» و «نون خ ۵» در شبکه یک

شبکه یک سریال «زیرخاکی» و بعد از آن فصل پنجم سریال «نون خ» را پخش می کند.
فصل چهارم «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و بازی هنرمندانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، رایان سرلک، نسرین نصرتی و اصغر نقی‌زاده قرار است از ۲۲ اسفند تا اولین شب از شب های قدر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ساعت ۲۲:۰۰ به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

پژمان جمشیدی در این فصل در قامت یک هنرمند حاضر خواهد شد و قصه فصل چهارم نیز در ادامه داستان‌های فصل‌های پیشین این سریال است.

فصل پنجم «نون خ» نیز با بازی بازیگرانی مثل سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب های قدر (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) ساعت ۲۲:۰۰ به روی آنتن شبکه یک سیما برود.

«رستگاری» در شبکه دو

مجموعه «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مسعود ده نمکی» ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
مجموعه نمایشی «رستگاری» با قالبی ماورایی و نگاهی تازه به عالم برزخ در قالب یک داستان تماشایی، ماجرای دو برادر کارخانه‌دار را به تصویر می‌کشد که دچار چالش‌هایی می‌شوند.
در این مجموعه که در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده است، بیش از ۱۰۰ بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به: محمود پاک نیت، حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، پویا امینی، نیما شاهرخ شاهی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشاالله شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، رضا توکلی، محمدرضا رهبری، سراج مالک، محمود مقامی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری، ساقی زینتی و ... اشاره کرد.

مجموعه نمایشی «رستگاری» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیما فیلم تهیه و تولید شده است.

«هفت سر اژدها» روی آنتن شبکه سه

سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ژانر پلیسی و سیاسی ساخته شده، در شب‌های ماه مبارک رمضان و نوروز بعد از اذان مغرب به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این سریال بازیگرانی همچون مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌ سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی، مهدی شاکریان، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

«منارک: میراث هیولا» در شبکه چهار

سریال جدید «مونارک: میراث هیولاها» در ۱۰ قسمت در گونه اکشن، ماجراجویی و علمی ـ تخیلی محصول ۲۰۲۳ کشورهای ژاپن و آمریکا به کارگردانی کرت راسل است که در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه چهار پخش خواهد شد.
داستان سریال پس از نبرد بین گودزیلا و تایتان ها رخ می‌دهد و نشان می‌دهد که هیولاها واقعی هستند. سریال سفر یک خانواده را دنبال می کند تا اسرار مدفون خود را کشف کند و به میراثی برسد که آنها را به مونارک مرتبط می‌کند.
این سریال از روز سه شنبه، ۲۹ اسفند، ساعت ۲۴:۰۰ پخش و در ۱۰ شب متوالی ادامه خواهد یافت و زمان پخش تکرار سریال در ساعت های ۱۱ و ۱۶ همان روز خواهد بود.

«دهن لق» در شبکه تهران

سریال «دهن لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ است که در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان سریال «دهن لق» آمده است: چانگ‌هو به جرم اینکه یکی از مشهورترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام موش بزرگ است، دستگیر می‌ شود. او از این وضعیت به شدت شوکه شده به زندان می‌رود و احساس می‌کند که دیگر همۀ زندگی‌اش را باخته است و راهی برای نجات ندارد. اهالی زندان تصور می‌کنند که او واقعا موش بزرگ است و در نهایت چانگ‌هو تصمیم می‌گیرد که خودش را به جای موش بزرگ جا بزند و با پیدا کردن تبهکار واقعی بی‌گناهی‌اش را اثبات کند و...
سریال «دهن لق» در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می رود و روز بعد حوالی ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش خواهد شد.

«جومونگ ۳: جامیونگ گو»، «زیبابین» و «هواپیماربایی» در قاب تماشا

سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.
این سریال ادامه‌ای برای داستان نخستین فرمانروایان امپراتوری گوگوریو است و روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است.
در خلاصه داستان آن آمده است: امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.
جونگ ریو وون در نقش شاهزاده جامیونگ، جونگ کیونگ هو در نقش شاهزاده هودونگ، پارک مین یونگ در نقش شاهزاده لاهی، مون سونگ گون در نقش موهیول پادشاه گوگوریو بازیگران اصلی این سریال کره‌ای هستند و لی میونگ وو هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

سریال هشت قسمتی «زیبابین» از اول فروردین ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می‌شود.
در این سریال خواهیم دید: یک دزد سابقه دار تصمیم دارد به همراه گروهش دست به یک دزدی هفت میلیارد دلاری بزند. اما خیانت، طمع و تهدیدهایی از این جنس، نقشه های او را خراب می کنند و...
این ‌سریال اکشن، جنایی، درام و مهیج، محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا است. بازیگرانی چون جانکارلو اسپوزیتو، روفس سوئل، جی کورتنی، تاتی گابریل، پاز وگا، روزالین البای، پیتر مارک کندال و نیوشا نور در سریال «زیبابین» به ایفای نقش می ‌پردازند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد سریال «زیبابین» این است که قسمت های آن ترتیب خاصی ندارند و با هر ترتیبی که قسمت ها را نگاه کنید، نتیجه سریال عوض می شود. هر قسمت از این سریال به نام یک رنگ نامگذاری شده است و رنگ سفید، آخرین قسمت از سریال «زیبابین» است. این سریال در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شده است.

سریال هشت قسمتی «هواپیماربایی» از ۹ فروردین ساعت ۲۳ روی آنتن می رود.
در این سریال خواهیم دید: وقتی در طول پرواز هفت ساعته از دبی به لندن هواپیماربایی اتفاق می افتد، مذاکره کننده ای به نام سم نلسون سعی دارد با استفاده از مهارت های حرفه ای خود همه سرنشینان هواپیما را نجات دهد. «هواپیماربایی»، بر پلتفرم اپل تی وی پلاس عرضه شده است.
سریال «هواپیماربایی» به کارگردانی جیم فیلد اسمیث و مو علی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال ادریس آلبا، نیل مسکل، مکس بیزلی، بن مایلز و کیت فیلیپس به هنرمندی پرداخته‌اند.

همچنین سریال «زیرخاکی» ساعات  ۱۸ و ۲۴ و «هفت سر اژدها» نیز ساعات ۶ و ۱۲، از پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه از شبکه تماشا پخش می شود.

۴ سریال در قاب شبکه امید

سریال هشت قسمتی خارجی و رئال «سفر به اعماق زمین» از ۲۶ اسفند تا ۳ فروردین هر شب ساعت ۲۱ پخش می شود.
این سریال در مورد دانشمندی است که به همراه برادرزاده خود و یک راهنمای کوهستان به دنبال برادر گمشده‌اش می‌گردد. اما آن‌ها در طول سفر خود به یک دنیای گمشده مرموز در مرکز زمین برخورد کرده و ...
سریال ۱۵ قسمتی خارجی و رئال «خارج از فهرست» از ۴ تا ۱۸ فروردین هر شب ساعت ۲۱ پخش می شود.
«خارج از فهرست» سریالی در ژانر علمی تخیلی است که در سال ۲۰۱۹ توسط جاستین فلین در استرالیا تولید و توسط نتفلیکس پخش شد. داستان درباره دوقلوهای دوازده ساله ای با نام درو و کال است که متوجه می شوند دولت به صورت مخفیانه، جوانان استرالیا را از طریق دستگاه های ردیابی الکترونیکی پیدا کرده و تغییراتی در آنها ایجاد می کند و ...
سریال ۱۰ قسمتی «خرگوش سامورایی» از ۱ تا ۱۰ فروردین ساعت ۱۵ از شبکه امید پخش می شود.
سریال انیمیشن «خرگوش سامورایی» درباره یک خرگوش نوجوان و نترس که از نوادگان جنگجوی بزرگ، میاموتو اوساگی است، برای تبدیل شدن به یک سامورایی واقعی همه تلاشش را می کند و وارد یک ماجراجویی بزرگ می شود و...
همچنین سریال انیمیشنی ۱۳ قسمتی «باشگاه کمانگیری مدرسه کازمای» از ۱۱ فروردین و بعد از اتمام سریال «خرگوش سامورایی» ساعت ۱۵ پخش روی آنتن می رود.

«آتش و باد» در شبکه افق

شبکه افق نیز سریال «آتش و باد» را هر شب  ساعت ۲۳:۰۰ پخش می کند.
سریال «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان، روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند.

این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.
سریال «آتش و باد» هر شب ساعت ۲۳ و تکرار روز بعد ساعت ۶ و ۱۱ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

شبکه کودک نیز انیمیشن‌های جدید «فیل کوچولو»، «چیا»، «کوچول محله»، «بچه رییس ـ بازگشت به گهواره»، «گروه شب نقاب»، «شکارچی مجرمین فضایی، «گروه نجات اژدها»، «مزرعه دوستی»، «ربات سخنگو» و «فصل خرسی و موش صحرایی» ساعات ۱۶:۳۰، ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ پخش می‌کند.

شبکه فراتر نیز مجموعه تلویزیونی «خوشنام» را هرشب ساعت ۱۹ و سریال «دکتر مرگ» را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ با کیفیت ۴K-HDR  برای مخاطبان پخش می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام رمضان در شبکه ورزش سیما
  • شبکه ورزش دست پر به استقبال نوروز می‌رود
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون + جزئیات پخش
  • ‎شاعران ایران راهی «سرزمین شعر» می‌شوند/ پخش از ۲۶ اسفند
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون
  • شاعران ایران راهی سرزمین شعر می‌شوند
  • تهران «شهر رمضان» شد/ پخش از شبکه‌های مختلف سیما
  • جدول پخش مسابقات ورزشی امروز شنبه ۲۶ اسفند + ساعت پخش