Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@10:50:56 GMT

بازیگران سریال مرد هزار چهره +زمان پخش

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۶۱۴۶

بازیگران سریال مرد هزار چهره +زمان پخش

مرد هزار چهره نام مجموعه‌ای کمدی است که هر شب از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ۱۳۸۷ پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان.

مجید و حمید آقاگلیان تهیه‌کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال تلویزیونی که قرار بود در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی ۱۳ قسمت در ۱۳ نوروز خاتمه یافت. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.

ساعت پخش و تکرار سریال مرد هزار چهره

نخستین قسمت مجموعه تلویزیونی «مرد هزارچهره» به کارگردانی مهران مدیری ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

«مرد هزارچهره» که از روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه جایگزین «پس از باران» می‌شود، روز بعد دو نوبت تکرار در شبکه آی‌فیلم خواهد داشت؛ ساعت پنج صبح و ساعت ۱۳.

بازیگران مرد هزار چهره و نقش هایشانبازیگرشخصیتنقشمهران مدیریمسعود شصتچیکارمند بایگانی اداره ثبت احوال شیرازغلامرضا نیکخواهآقای شصتچیپدر مسعودپروین قائم‌مقامیخانم شصتچیمادر مسعودرضا فیض نوروزیآقای جندقیپدر سحرپرویز فلاحی پوردکتر طبیبیان بزرگپدر خانواده طبیبیان و صاحب کلینیکسیامک انصاریسهیل طبیبیانپسر طبیبیان بزرگاکرم محمدیمامان زیباهمسر دوم طبیبیان بزرگپرستو گلستانیسهیلا طبیبیاندختر طبیبیان بزرگشهین تسلیمیعمه کتایونخواهر طبیبیان بزرگشهریار فخاریدکتر مظاهریهمسر عمه کتایونمحمدجواد عزتیپدربزرگپدر طبیبیان بزرگامیرحسین رستمیشروین مظاهریپسر عمه کتایونامیرمهدی ژولهشروان مظاهریپسر عمه کتایوناسماعیل سطلانیانسرگرد ریاجیساقی زینتیهمسر ریاحی

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره بازیگر خردسال نقش سحر در سریال خانه به دوش بعد ۲۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش احساسی عادل فردوسی‌پور به آهنگ غمگین روزبه بمانی در کنسرت (فیلم) چهره شکسته علیرضا قربانی قبل و بعد فوت همسرش (فیلم) چهره دیده نشده مرجانه گلچین در ۲۳ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم)
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • چهره بازیگر خردسال نقش سحر در سریال خانه به دوش بعد ۲۰ سال (فیلم)
  • زمان و ساعت پخش سریال طنز «اکازیون» مشخص شد