Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:09:12 GMT

قبولی طارمی در تست پزشکی باشگاه الغرافه

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۶۴۲۱

قبولی طارمی در تست پزشکی باشگاه الغرافه

مهدی طارمی که برای عقد قرارداد با باشگاه الغرافه راهی قطر شده است امروز تست‌های پزشکی را پشت‌سر گذاشت.

به گفته پزشکان باشگاه الغرافه تست‌های پزشکی مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان بسیار خوب بوده است.

این در حالی است که مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن ایرانی السد قطر در زمان حضور طارمی در تست‌های پزشکی در کنار او حضور داشت و هم‌بازی‌اش در تیم ملی ایران را همراهی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شب گذشته سروش رفیعی بازیکن ایرانی تیم الخور قطر هم به دیدار طارمی آمد و ورود او به قطر را خوش‌آمد گفت.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!

به گزارش ورزش سه، فصل ۸۸-۱۳۸۷ یکی از پر فراز و نشیب‌ترین فصول تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر‌ بود. فصلی که با افشین قطبی آغاز شد و در ادامه با جدایی قطبی، هدایت این تیم به افشین پیروانی و نلو وینگادا سپرده شد. تغییر و تحولاتی که چندان هم کار ساز نبود تا این فصل فوتبال بدون دستاورد خاصی برای سرخپوشان به پایان برسد.

این تیم که به واسطه قهرمانی در لیگ قبلی، یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، در گروه f در کنار الشباب عربستان، الغرافه قطر و شارجه امارات قرار گرفت و موفق به صعود به یک هشتم نهایی هم شد اما خاطره تلخی مقابل تیم قطری برای هوادران پرسپولیس یعنی شکست پنج گله مقابل الغرافه رقم خورد.

بازی‌ای که از هفته پنجم برگزار شد و پرسپولیسی که با هفت امتیاز شانس صعود به مرحله بعدی را داشت باید در قطر به مصاف الغرافه‌ای می‌رفت که برای صعود نیاز مبرمی به هر سه امتیاز بازی داشت.

در پایان این دیدار که با درخشش کلمرسون ستاره برزیلی آن روزهای فوتبال قطر همراه بود، پرسپولیس با نتیجه عجیب و غریب ۵ بر ۱ شکست خورد تا شانس صعودش کمتر از قبل شود. هرچند که‌ در پایان دور گروهی تیم پرسپولیس بالاتر از الغرافه قرار گرفت و به دور بعدی صعود کرد.

در این دیدار الغرافه با گل‌های فرناندائو و کلمرسون نیمه نخست را با نتیجه سه بر صفر به پایان رساند. در حالی که شاگردان وینگادا به امید جبران در نیمه دوم وارد میدان شدند، در دقایق ۹۶ و ۸۱ باز هم دروازه‌شان را توسط کلمرسون و نشاط اکرم باز شده دیدند تا در نهایت بازی با نتیجه پنج بر یک به سود الغرافه به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!