Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@05:57:48 GMT

به دار آویختن قاتل در جویبار

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۶۴۹۹

به دار آویختن قاتل در جویبار

قاتل سیزده بدر خونین سال 93 در جویبار صبح امروز در محل وقوع جرم به دار مجازات آویخته شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ درویشی فرمانده نیروی انتظامی جویبار با اعلام این خبر گفت: 13 فروردین سال 93 در مراتع روستای لاکدشت جویبار چند جوان با خانواده ای درگیر شده که در این بین جوان 24 ساله ای به نام بهنام غفاری با ضربات چاقو به قتل رسیده که پس از دستگیری عاملان و قاتل، موضوع پرونده به صورت وِیژه دستور کار قرار گرفته و پس از 3 سال دستگاه قضایی قاتل را مشخص و با صدور حکم تایید دیوان عالی کشور حکم قصاص اجراء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می شود بر اساس حکم دیوان عالی کشور حسین ساروکی ساکن روستای چهارطاق بن جویبار به اتهام قتل عمدی بهنام غفاری چراتی محکوم به قصاص شده و حکم صادره صبح امروز در محل وقوع جرم در روستای لاکدشت چپکرود این شهرستان اجرا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رضا بهنام پور  با بیان اینکه ۲۳۲ هزار کلونی زنبور عسل در مناطق مختلف این استان وجود دارد، افزود:پارسال هزار و ۸۰۰ تن عسل، ۹۰ تن محصولات جانبی گرده گل، موم، ژله و بره موم در مزارع پرورش زنبور عسل این استان تولید شد.  بهنام پور با اشاره به کیفیت بالای بافت گیاهی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عسل تولیدی این استان از کیفیت بالایی برخوردار است که حتی خاصیت درمانی هم دارد. وی افزود: ۵۰ درصد از عسل تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در استان مصرف می‌شود و ۵۰ درصد دیگر به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و کشور‌های حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. بهنام پور تاکید کرد: گرانی شکر برای تغذیه بهاره و زمستانه، گرانی نهاده‌های زنبورداری از جمله موم، کندو و دارو، بیماری کنه، گرد و غبار و نبود بازار فروش از مهمترین مشکلات زنبورداران استان است.  امامی زنبوردار یاسوجی هم ضعف دانش فنی زنبورداران را از دیگر مشکلات این صنعت برشمرد و گفت: صنعت زنبورداری در کهگیلویه و بویراحمد معمولا تک محصولی یا صرفا متکی به تولید عسل است در حالی که از یک کندو می‌شود ۵ محصول متنوع و گران‌تر از عسل برداشت کرد. وی افزود: به عنوان مثال ارزش اقتصادی ژل رویال ده برابر عسل است، اما زنبورداران به علت نداشتن مهارت لازم فقط به برداشت عسل بسنده می‌کنند. امامی با تولید سالانه ۳۵ تن عسل و برداشت ۳۰ کیلو گرم ژل رویال برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرد. جعفری گیاه شناس هم گفت: عسل استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شهد فراوان گیاهان داروئی، در کشور بی نظیر است. وی اضافه کرد: ژل رویال یکی از فرآورده‌های طبیعی است که از کندو‌های زنبور‌های عسل تولید می شود و از آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی و قوی است که به علت دارا بودن خواص زیادی برای سلامتی، به میزان زیاد مورد توجه محققان قرار گرفته است. جعفری افزود: این ماده با با دارا بودن بیش از ۲۰۰ ماده مغذی به عنوان یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسید‌های آمینه، از سایر محصولات طبیعی برتری دارد. وی اضافه کرد: از جمله عناصری که در ترکیب ژل رویال به‌صورت فراوان یافت می‌شوند می‌توان به ویتامین‌های گروه B، C، D و E اشاره کرد که نقش مهمی در بهبود سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست، مو و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها دارند. به اعتقاد کارشناسان و زنبورداران نمونه استان؛ صنعت زنبورداری استان برای ارتقاء و رونق بیشتر به تدوین سند توسعه زنبورداری، افزایش دانش فنی زنبورداران و ایجاد صنعت بسته بندی و فرآوری نیازمند است.

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح