Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:08:53 GMT

واریز سود سهام عدالت از امروز + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۶۷۹۶

واریز سود سهام عدالت از امروز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود کرباسیان از موافقت رئیس جمهور به پرداخت سود به 49 میلیون دارنده سهام عدالت از امروز خبر داد و گفت: این سود سال 95، مربوط به شرکتهای تحت پوشش سهام عدالت است که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی یک میلیون و پانصد هزار ریال به‌ازاء هر سهم و برای بقیه 500 هزار ریال برای هر سهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره چگونگی پرداخت سود سهام عدالت نیز خاطرنشان کرد:‌ مبالغ از طریق سامانه‌ای که سازمان خصوصی‌سازی طراحی کرده به حساب دارندگان سهام عدالت پرداخت می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

واریز سهام عدالت + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سود سهام عدالت‌ بعضی افراد کم شده؟ | جزئیات مبالغ مرحله دوم سود سهام عدالت ؛ از سهام ۴۵۲ هزار تومانی تا یک میلیونی

به گزارش همشهری آنلاین، پس از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران در روزهای پایانی اسفندماه، برخی افراد سود کمتری را در مقایسه با مرحله اول واریز در آذرماه دریافت کردند.

یکی از دلایل آن بود که ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند. در این خصوص سازمان بورس اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تأمین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

به دنبال واریز سود سهام عدالت مرحله دوم مشخص شد که برخی افراد در این مرحله سود کمتری نسبت به آنچه مقرر شده بود دریافت کردند.

موضوع اول به فروش سهام عدالت مربوط می‌شود. سهامداران سال گذشته می‌توانستند درخواست فروش سهام عدالت بدهند. در این بین کارگزاری‌ها سهام برخی از سهامداران را فروختند. با فروش سهام، تعداد سهم کاهش یافته و سود کمتری به سهامدار تعلق می گیرد.

مسئله دوم به سهم هر شرکت در سبد سهام عدالت هر سهامدار مربوط است. شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بورس بارها اعلام کرده‌اند که پرتفوی سهامداران متفاوت است. یعنی ممکن است یک فرد تعداد سهامی که از برخی شرکت‌ها دارد بیشتر یا کمتر از سهامدار دیگر باشد. به همین دلیل سود کمتر یا بیشتری نسبت به سهامدار دیگر دریافت کرده است.

اما در حالت کلی دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی می بایست ۴۰۹ هزار تومان دریافت کنند. افرادی که سبد ۴۹۲ هزار تومانی دارند مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، کسانی که ۵۳۲ هزار تومان سبد دارند مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سهامدارانی که از سبد سهام یک میلیون تومانی برخوردارند ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

واریزی‌ها باید مطابق با ارقام مذکور و جدول ذیل باشد. سهامداران باید مغایرت در زمینه میزان سود را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند.

خبر دیگر اینکه به دنبال تخلف هشت شرکت در واریز سود قرار است تا خردادماه ۱۴۰۳ میزان سودی که این شرکت ها در مرحله دوم پرداخت نکردند به حساب سهامداران عدالت واریز شود. بنابراین سهامداران منتظر دریافت سود سهام عدالت تا سه ماه آینده باشند.

کد خبر 840095 منبع: ایسنا برچسب‌ها سازمان بورس و اوراق بهادار خبر مهم سهام عدالت

دیگر خبرها

  • چرا سود سهام عدالت‌ بعضی افراد کم شده؟ | جزئیات مبالغ مرحله دوم سود سهام عدالت ؛ از سهام ۴۵۲ هزار تومانی تا یک میلیونی
  • اگر سود سهام عدالت‌تان کم شده بخوانید
  • چرا سود سهام عدالت برخی وراث واریز نشد
  • چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشد؟
  • جزئیات جدید از سود سهام عدالت متوفیان
  • چرا سود سهام عدالت متوفیان برای برخی وارث واریز نشد؟
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • سود سهام عدالت به حساب چند سهامدار واریز شد؟
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند