Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسری که متهم است زن تنها را در خانه اش کشته دیروز پای میز محاکمه ایستاد و منکر رابطه پنهانی با این زن شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سی و یکم فروردین ماه سال ۹۳ جنازه متعفن یک زن ۴۰ ساله به نام شهلا در خانه اش در یکی از خیابان های تهرانپارس تهران پیدا شد.

شواهد نشان می‌داد این زن پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد که چند روز قبل با ضربات چاقو کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه ها به خاطر بوی تعفنی که از خانه اش به مشام می‌رسید پلیس Police را خبر کرده بودند. جنازه زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و همسرم سابق وی که به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته بود تحت بازجویی قرار گرفت.

این مرد گفت: من و همسرم دو فرزند خردسال داریم اما چند ماه قبل به خاطر اختلاف های خانوادگی از هم جدا شدیم من و فرزندانم برای زندگی به شمال کشور رفتیم. پدر و مادر همسرم فوت شده اند و شهلا در خانه اش به تنهایی زندگی می‌کرد. من نمی‌دانم چه کسی همسرم را کشته است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی شماره های تلفن همراه قربانی پرداخت و به یک پسر ۲۰ ساله افغان مشکوک شد. به این ترتیب وی را ردیابی و بازداشت کرد. عظیم گفت: شماره تلفن شهلا را از یکی از دوستانم گرفته بودم. مدتی قبل به دیدن زن تنها رفتم اما هیچ رابطه ای با او نداشتم و بعد از چند ساعت خانه اش را ترک کردم. من دیگر هیچ خبری از او نداشتم تا اینکه بازداشت شدم.

در حالی که از این متهم منکر دست داشتن در قتل Murder زن تنها بود برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

و ی دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند. سپس پسر افغان به دفاع پرداخت. وی گفت:  دوستانم هم با زن تنها در ارتباط بودند. آنها چند روز قبل از اینکه من بازداشت شوم ایران را ترک کردند و به افغانستان رفتند. شاید آنها در قتل شهلا دست داشته باشند. من بی گناهم و این زن را نکشته ام.

در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شود تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یک خرید زمستانی بسیار جذاب داشت. اوستون ارونوف پدیده ازبکستانی از روزی که کارت بازی‌اش صادر شد به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس بدل شده و حریفان این تیم را حسابی به دردسر انداخته است.

ارونوف که با شماره ۷۰ سرخ‌ها در مسابقات حاضر می‌شود، علاقه زیادی به شماره ۱۰ دارد و در تمرینات همواره لباسی را بر تن دارد که در سال‌های گذشته و تا همین نیم فصل اول در اختیار میلاد سرلک بود.

باتوجه به قوانین سازمان لیگ دو بازیکن در یک فصل نمی‌توانند یک شماره را برتن کنند و به همین خاطر ارونوف برای پوشیدن لباس جذاب شماره ۱۰ باید تا فصل آینده صبر کند.

اوستون ارونوف که در بازی با سپاهان تحت مراقب ویژه بازیکنان حریف بود، امیدوار است در هفته آینده فضایی برای درخشش خود در زمین پیدا کند.

دیگر خبرها

  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی