Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@14:59:05 GMT

حیدری: مدیریت قهرمانان کار ساده‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۷۶۱۴

به گزارش وانانیوز،  علیرضا حیدری در گفت‌وگویی درباره مسئولیت همزمان رسول خادم در بخش فنی و ریاست فدراسیون گفت: مربیان خوبی در کشتی آزاد داریم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که قهرمانانی که موفق به کسب مدال در رویداد‌هایی مثل بازی‌های المپیک و جهانی می‌شوند به لحاظ شهرت و موقعیت اجتماعی در شرایط خاصی قرار دارند؛ بنابراین باید شخصیتی به عنوان سرمربی هدایت این افراد را در دست بگیرد که بتواند قهرمانان را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دارنده شش مدال کشتی آزاد المپیک و جهان ادامه داد: اداره قهرمانان ملی مانند امثال حسن یزدانی و کمیل قاسمی و حفظ آن‌ها اهمیت بسزایی دارد. فردی باید آموزش این قهرمان را برعهده بگیرد که بتواند آن‌ها را بخوبی مدیریت کند؛ بنابراین سرمربیگری تیم ملی کار ساده‌ای نیست. فعالیت در هر دو بخش ریاست فدراسیون و سرمربیگری تیم ملی کار سختی است، اما خادم این توانایی را دارد و در گذشته هم نشان داده است که از پس هر دوی آن برخواهد آمد.

وی تصریح کرد: نبود یک مدیریت واحد و فراگیر در کشتی آزاد مشکلی بود که دیده بودم که امیدوارم حضور خادم بتواند آن یکپارچگی و انسجام را بار دیگر در بدنه کشتی آزاد در تمام رده‌های سنی ایجاد کند. امیدوارم در نهایت کار به نحوی پیش رود که پس از ایجاد این انسجام و یکپارچگی فردی واجد شرایط بعنوان سرمربی انتخاب شود.

حیدری تاکید کرد: بار‌ها در مورد مسائل مختلف کشتی با خادم صحبت کرده‌ام، وی فردی است که نظرات اهالی کشتی را بخوبی می‌پذیرد و حتی حرف من در مورد لزوم ایجاد یکپارچگی در کشتی آزاد را پذیرفت و معتقدم برخی حرف‌های احساسی مطرح شده در این زمینه حاکی از دور بودن و ناآگاهی است. قطعا هر کس در کارش ایراد دارد و نقد هم برای پیشبُرد امور واجب است؛ همانطور هم که گفتم خودم به شخصه بار‌ها مسائلی را به رئیس فدراسیون منتقل کرده‌ام که خادم پذیرای نظرات من بوده است.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در پایان در مورد روند برنامه‌های این رشته خاطر نشان کرد: رایزنی‌های مختلفی انجام داده‌ایم و امیدوارم با توجه به اهمیت این رشته و گسترش مناسب فعالیت این رشته در دنیا بتوانیم بودجه مستقلی داشته باشیم که بتوانیم امور را به شکل بهتری دنبال کنیم؛ ضمن اینکه هدف اولیه ما حضور در بازی‌های آسیایی و اروپایی است.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟