Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:32:29 GMT

فاصله مشهد تا نیشابور چقدر است؟ + نقشه سفر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۸۰۴۳

فاصله مشهد تا نیشابور چقدر است؟ + نقشه سفر

خبرگزاری میزان- برای سفر از مشهد به نیشابور شما یک راه بیشتر ندارید و باید حدود 1 ساعت و نیم رانندگی کنید. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برای سفر از مشهد به نیشابور شما یک راه بیشتر ندارید و باید حدود 1 ساعت و نیم رانندگی کنید.

برای اینکار تنها لازم است خود را به اتوبان مشهد – نیشابور برسانید و بعد از ۱ ساعت ۲۸ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۸ كيلومتر رانندگی، از مشهد به نیشابور برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بارندگی در ۲۶ نقطه خوزستان/بارش ۷۸.۶ میلیمتر به ثبت رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مجموع بارش‌های ثبت شده تا ساعت ۱۰ و ۳۰ امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در خوزستان از سوی اداره کل هواشناسی استان اعلام شده است که بیدروبه با ۷۸.۶ میلیمتر و حسینیه با ۷۳.۶ میلیمتر صدرنشین بیشترین میزان بارش‌ها هستند.

میزان بارش‌ها تا این ساعت در سالند دزفول ۴۳.۶ میلیمتر، فرمانداری اندیمشک ۳۷.۴ میلیمتر، کشاورزی اهواز (ام طمیر) ۲۵.۴ میلیمتر، ایذه ۲۳.۱ میلیمتر، صفی آباد دزفول ۲۲.۸ میلیمتر، شادگان ۲۱.۳ میلیمتر، گتوند ۲۱.۱ میلیمتر، هفتکل ۲۱ میلیمتر، ماهشهر ۲۰.۶ میلیمتر و بستان ۲۰ میلیمتر ثبت شده است.

دارخوین با ۱۹.۹ میلیمتر، سوسنگرد با ۱۸ میلیمتر، بندر امام خمینی با ۱۹.۹ میلیمتر، باغملک با ۱۹.۱ میلیمتر، دانشکده نفت کارون با ۱۸.۳ میلیمتر، شهرداری منطقه ۶ اهواز با ۱۶.۸ میلیمتر، شهرداری منطقه یک اهواز با ۱۶ میلیمتر، فرودگاه اهواز با ۱۶.۴ میلیمتر، رامهرمز با ۱۵.۴ میلیمتر، امیدیه با ۱۲ میلیمتر، دزپارت با ۱۰.۶ میلیمتر، آغاجاری با ۹.۱ میلیمتر، بهبهان با ۴.۷ میلیمتر و هندیجان با ۴.۱ میلیمتر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 6058704

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده نیشابور مشهد با ۷ کشته و مصدوم
  • میزان بارش‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه
  • ثبت بیش از ۸۰ میلیمتر بارندگی در بیدروبه‌ی اندیمشک
  • واژگونی خودرو در جاده نیشابور مشهد ۶ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت
  • ثبت بارندگی در ۲۶ نقطه خوزستان/بارش ۷۸.۶ میلیمتر به ثبت رسید
  • میزان بارش‌های اخیر در استان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه
  • ساعت هوشمند Lemtofit Lem 3 عرضه شد
  • ترافیک فوق سنگین محور تهران - مشهد
  • لزوم افزایش میزان اوراق مشارکت شهرداری‌ها
  • میزان تصادفات فوتی در حوزه استحفاظی پلیس راه آستارا کاهش یافت