Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@07:39:19 GMT

درویش: باید استقلال را ببریم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۸۲۸۲

درویش: باید استقلال را ببریم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اگر می‌خواهیم همچنان در جمع ۴-۵ تیم بالای جدول لیگ برتر فوتبال باشیم باید استقلال را ببریم.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد دیدار روز جمعه با استقلال تهران اظهار داشت: این بازی هم مثل مسابقات دیگر سه امتیاز دارد اما بازیکنان ما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌اند و انگیزه زیادی که برای این بازی دارند می‌خواهند به پیروزی برسند اگر سایپا می‌خواهد در جمع 4-5 تیم بالای جدول قرار بگیرد باید استقلال را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با یک نتیجه خوب در این دیدار به پیروزی برسیم. 

 

وی افزود:‌البته استقلال تیم بسیار خوبی است که نتایج درخشانی هم در هفته‌های اخیر گرفته ولی ما هم تیم جوان و پرنشاطی هستیم. همین که استقلال تا کنون رکورد گل نخوردن در لیگ را دارد نشان می‌دهد تیم بسیار خوبی است و کار ما را در این بازی سخت می‌کند اما بازیکنان اگر فعل خواستن را خوب صرف کنند به پیروزی می‌رسیم. 

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد ناراحتی بازیکنان از پرداخت نشدن مطالبات‌شان گفت: شما در لیگ برتر تیمی را سراغ دارید سر وقت توانسته باشد به تعهدات مالی‌اش عمل کند؟ وقتی جامعه دچار مشکلات اقتصادی است همه ابعاد آن را در بر می‌گیرد. با این حال ما قبل از بازی با استقلال یعنی ظرف امروز و فردا بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد. قرار بود قبل از بازی با استقلال خوزستان به بازیکنان پول بدهیم که بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد. 

درویش در مورد اینکه واقعا انتظار شکست استقلال را دارد، گفت: بله اگر تیم جوان و با انگیزه ما دچار مسائل حاشیه ای غیرقابل پیش‌بینی نشود و دوباره اشتباهات داوری گریبان تیم ما را نگیرد می‌توانیم استقلال را ببریم.

وی در مورد وضعیت جذب نانگ یا مطهری و همچنین جدایی محمد عباس‌زاده گفت: در مورد عباس‌زاده، علی دایی تصمیم‌گیری می‌کند. مسائل فنی به طور کامل در اختیار ایشان است اما در مورد نانگ و مطهری باید بگویم مذاکرات ابتدایی با این دو بازیکن انجام شد ولی هیچ چیزی هنوز قطعی نیست.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال