Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@07:03:36 GMT

سرقت از باغ مرکبات با کلاشنیکوف اسباب‌بازی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۱۹۵۶۱

سارق سابقه‌داری که با اسلحه کلاشنیکوف اسباب‌بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت در روستا‌های شهرستان عنبرآباد اقدام می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش شرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.

یوسف سبحانی اظهار داشت: این سارق که فردی معتاد است در آخرین اقدام خود سعی بر سرقت از یکی از باغ‌های مرکبات در یکی از روستا‌های شهرستان را داشت که با هوشیاری صاحب باغ و حضور به‌موقع پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: متهم با ساخت و استفاده از یک وسیله دست‌ساز که در آن باروت قرار می‌گرفت، در حین ارتکاب جرم با ایجاد یک انفجار و صدای مهیب و تولید رعب و وحشت، اقدام به سرقت می‌کرده است.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به چندین فقره سرقت اقرار کرده است، گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقو)، یک عدد تبر به همراه یک اسلحه کلاشنیکوف اسباب‌بازی (پلاستیکی) و یک دستگاه دست‌ساز ایجاد صدا کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد اعلام کرد: درحال‌حاضر تعدادی از مال‌باختگان برای طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراجعه کرده‌اند.

او عنوان کرد: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و پرونده در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور