Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه موسیقی «لیان» بوشهر در چارچوب برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر همراه با مجموعه «خانه درام چین» اجرای ویژه ای را پیش روی مخاطبانش ارائه می دهد.

همایون نصیری نوازنده مطرح پرکاشن و سازهای کوبه ای در گفتگو با خبرنگار مهر درباره همکاری گروه موسیقی «لیان» با «خانه درام چین» و اجرای کنسرت در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر انجام گرفته قرار بر این است که گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان با همکاری «خانه درام چین» کنسرت ویژه ای را در سومین روز برگزاری جشنواره اجرا کنند که فکر می کنم با توجه به محتوای برنامه در نظر گرفته شده می تواند برای مخاطبان کنسرت ویژه و هیجان انگیزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من در این کنسرت به عنوان نوازنده مهمان همچون همیشه نوازندگی پرکاشن را به عهده دارم و تعدادی از نوازندگان کشور چین نیز با نوازندگی سازهای ریتمیک و کوبه ای منطقه جغرافیایی خود به اجرای قطعه های مشترکی می پردازند. این در حالی است که محسن شریفیان نوازنده نی انبان و سرپرست گروه موسیقی «لیان» همراه با تعدادی از نوازندگان این مجموعه پرطرفدار به اجرای برنامه می پردازند.

این نوازنده در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تمرین های گروه طی یکی دو روز آینده با بازگشت محسن شریفیان از سفر آغاز می شود و به طور طبیعی بعد از انجام تمرینات است که می توانیم درباره برنامه های آینده نیز اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان قرار دهیم. اما من تصور می کنم قطعه ها و برنامه های در نظر گرفته شده به شکلی است که مخاطبان می توانند شاهد یک اجرای هیجان انگیز در چارچوب برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر باشند.

گروه موسیقی «لیان» بوشهر طی روزهای گذشته نیز طی ۲ کنسرتی که در تالار وحدت تهران برگزار کرد ضمن اجرای قطعات منتخب و جدید خود به اجرای آثاری در حوزه موسیقی نواحی کردستان و سیستان و بلوچستان با هنرمندی تعدادی از نوازندگی بومی این مناطق پرداخت که این دو برنامه نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد.

کنسرت گروه «لیان» و «خانه درام چین» به سرپرستی محسن شریفیان ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۲ دی درفرهنگسرای نیاوران تهران میزبان تماشاگران سی و سومین جشنواره موسیقی فجر می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • ۵ فعالیت هیجان‌انگیز در دبی که نباید از دست بدهید
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام