Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-برنامه همکاری خانه و مدرسه (FAST) سازمان ملل متحد با حضور جمعی از مسئولان محلی و خانواده دانش آموزان در دبستان 15 خرداد شهر بیدستان شهرستان البرز برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان البرز، این برنامه اقدامی مشترک میان ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و همچنین دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) می‌باشد و تحت برنامه FAST یا همان برنامه همکاری خانه و مدرسه با هدف توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی برای والدین اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز در آیین مربوط به اجرای این برنامه با اشاره به حضور موبایل، تلویزیون و اینترنت در کانون خانواده ها، گفت: امروزه تربیت فرزندان با وجود رسانه ها بسیار سخت شده است به گونه ای که در گذشته برای تربیت فرزندان مداخله ای وجود نداشت ولی امروزه مزاحمت های جانبی در کار تربیت فرزندان دخالت می کنند.
مهرداد یحیایی به اهداف این طرح بین المللی اشاره کرد و افرود: حفاظت از حریم خانواده و احترام متقابل اعضای آن به یکدیگر از مهم ترین اهداف این طرح است.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در جنوب مرکز استان قرار دارد واقع شده است.
شهرستان البرز دارای 218 واحد آموزشی با 46 هزار دانش آموز است.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، صادق ستاری‌فرد اظهار کرد: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام و غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود، همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امید است که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد و این کار نیازمند توجه جدی است.

ستاری‌فرد ادامه داد: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود، باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اشاره به استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت گفت: آزمون مذکور چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد، مهر راهی مدارس می‌شوند.

کد خبر 746667

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت