Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجتبی شجاعی اظهار داشت: این پروژه های بهداشتی و درمانی شامل درمانگاه، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پانسیون پزشکان در روستاهای بخش مرکزی خاش به اجرا در آمده اند.

وی با قدردانی از توجه ویژه دولت به بخش بهداشت و‌ سلامت و پیگیریهای مسئولان بهداشت و درمان خاش بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نجف آباد با زیربنای 445 مترمربع و پیشرفت فیزیکی حدود 65درصد از محل اعتبارات ملی، 6 پایگاه اورژانس جاده ای، خانه بهداشت و چندین پانسیون در روستاهای بخش مرکزی خاش در حال ساخت است که با اتمام طرحهای فوق مردم منطقه از خدمات این طرحها بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها در سه سال گذشته 34 پروژه بهداشت و درمان با 200 میلیارد ریال اعتبار شامل طیف گسترده ای از طرحهای مورد نیاز در بخش مرکزی خاش اجرا شده است.

بخشدار مرکزی خاش گفت: با تقویت اعتبار بخش بهداشت و درمان در سالهای 94، 95 و 96 و بر اساس نگاه توسعه متوازن وزارت بهداشت و درمان و توجه ویژه دولت به توسعه بخش بهداشت و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، حدود 14خانه بهداشت از جمله خانه های بهداشت عباس آباد، کارواندر، گزو، موتور جمهوری، موتور قادربخش، میرزا آباد، ناصرآباد، روتک، پدگان و همچنین 4مرکز جامع سلامت روستایی بیلری، اسلام آباد گرنچین، ناصری، نجف آباد و غیره در حال ساخت است و یا مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

شجاعی افزود: هشت مرکز بهداشتی درمانی، 47 خانه بهداشت و 6 پایگاه اورژانس بین جاده ای در بخش مرکزی خاش فعالند که تمامی مراکز دارای یک ‌یا 2 پزشک بوده و 2 درمانگاه اسماعیل آباد و بیلری دارای دندانپزشک نیز هستند و در مجموع رضایتمندی خوبی در سطح روستاهای بخش مرکزی از دست اندرکاران بهداشت و درمان، پزشکان روستایی و بهورزان و کادر سلامت وجود دارد.

وی ساخت و راه اندازی مرکز بهداشتی درمانی روتک و تسریع در ایجاد پایگاههای اورژانس جاده ای در بخش مرکزی خاش را خواستار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۱۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد