Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 20 دی حجت الاسلام محمد باقر کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی و فعالیت های قرآنی استان اظهار کرد: برگزاری مستمر و جدی کارگروه های سه گانه آموزش، تبلیغ و ترویج و پژوهش از ضرورت های برنامه ریزی مناسب و دقیق برای توسعه و ترویج فعالیت های قرانی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آموزش و پرورش به عنوان مسئول کارگروه آموزش و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مسئول کارگروه تبلیغ و ترویج تا کنون با برگزاری جلساتی در این زمینه اقدام کرده اند اما متأسفانه دانشگاه ارومیه به عنوان مسؤول کارگروه پژوهش با وجود پیگیری های دبیرخانه شورا و همچنین شخص نماینده ولی فقیه در استان تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده است.

حجت الاسلام کریمی بیان کرد: از آنجایی که دانشگاه نهادی تخصصی در امر تحقیق و پژوهش است و می تواند در راهبری امر پژوهش نهادهای عضو مؤثر عمل کند، مسؤولیت کاگروه پژوهش برعهده دانشگاه ها قرار گرفته است.

وی افزود: از آنجایی که دانشگاه ارومیه در این چندسال رغبتی در خصوص مدیریت پژوهش های قرآنی انجام نداده است، دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان برای این منظور پیشنهاد می شود.

کریم زاده، مسؤول اتحادیه موسسه های قرآنی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت ١٧١ موسسه قرآنی در استان تصریح کرد: موسسه های قرآنی با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند که عدم توجه شرکتهای خدمات رسان به مصوبات دولت نیز بر این مشکلات می افزاید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی ، در ادامه این جلسه، اعزام تیم نظارتی بر عملکرد مالی شورا از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی، جدیت در تشکیل کارگروه های آموزش، تبلی و ترویج و آموزش قران کریم، همکاری نهادها در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، تعیین موسسه معین برای واریز بودجه شورای فعالیت های قرآنی استان، ابلاغ خریداری ازCD تلاوت ترتیل صفحه به صفحه قرآن كریم حامد ولیزاده به ادارات در راستای حمایت از فعالیتهای قرانی، واگذاری مسؤولیت کارگروه پژوهش شورای فعالیت های قرآنی به دانشگاه علوم پزشکی و همچنین خریداری کتاب اخلاق و آداب قرآن و حمایت از فعالیت های قرآنی مسجد امام هادی (ع) ارومیه به تصویب اعضا رسید.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت