Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- محمد رضا ملکشاهی راد نماینده خرم آباد در مجلس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور در گفت و گو با افکارنیوز اظهار داشت: مردمسالاری دینی در ایران همواره حاکم است و از سوی دیگر آزادی خواهی در ذات اسلام می باشد و به همین دلیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشترین ظرفیت را برای شنیدن صدای مردم دارد .

وی تصریح کرد: تاسفانه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد، موضوع موسسات مالی و اعتباری و مشکلی که به وجود آمده وجود دارد و همین مسائل بسیاری را عصبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکشاهی راد خاطر نشان کرد: دولتمردان باید به حرف مردم گوش کنند و چاره ای برای حل مشکلات داشته باشند، زیرا مردم صاحب این انقلاب و ولی نعمت هستند.

وی با اشاره به اعتراضات و اغتشاشات اخیربیان داشتدر اعتراضات و اغتشاشات اخیر باید تفکیک قائل شد، عده ای به دلیل مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که برای موسسات مالی ایجاد شد به خیابان امدند اما گروه دیگری نیز آمد که مقاصد دیگری داشت و نفع مردم را در نظر نگرفتند، زیرا اگر نفع مردم را در نظر می‌گرفتند به اموال عمومی و شخصی آسیب نمی‌رساندند، دسته دوم به دنبال آشوب بود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه در تمام کشورهای جهان می بینیم که افراد معترض اعتراض خود را بیان می‌کنند ولی در همین کشورها اگر اعتراضات به سمت آشوب برود، سخت ترین برخوردها را انجام می‌دهند، گفت: آمریکا به سیاهپوستان اجازه راهپیمایی نمی دهد حتی آن ها را به ضرب گلوله می‌بندند و بهتر است آمریکا به رفتار رژیم صهیونیستی در کودک کشی ها نیز توجه داشته باشد.

ملکشاهی تصریح کرد: مردم راه خود را از آشوبگران به خوبی جدا کردند و در مقابل هر نوع آشوبی ایستادند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی

دریافت 38 MB کد خبر 6095822

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات