Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"امیلی کونیگ" زن فرانسوی داعشی که این روز ها در خبرگزاری های عربی سر و صدای بسیاری به پا کرده ، سرانجام از چهره بدون برقعه خود رونمایی کرد و هر آنچه تاکنون نگفته بود را به زبان عربی که ظاهرا به خوبی آموخته بیان کرد که در ادامه می خوانید:

زن داعشی:اسم من امیلی کونیگ هست و در سال 1984 در فرانسه به دنیا آمدم

خبرنگار:چطور به سوریه آمدی و عضو گروه تروریستی داعش شدی ؟

امیلی:من با ابراهیم از طریق اسکایپ در اینترنت آشنا شدم و بعد با هم 

ازدواج کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی بعد قرار بر این شد که من برای ماموریتم که استخدام نیرو از طریق اینترت برای گروه بود، راهی سوریه شوم، به این طریق که از پاریس سوار هواپیما به مقصد استانبول شدم، پس از رسیدن یک شب در آنجا ماندم،روز بعد به "آنتپ" شهری در جنوب آن کشور رفتم و پس از آن راهی کیلیس شدم.

عروس فرانسوی تروریست ها :سپس از "باب السلام" عبور کردم و به "اعزاز" رسیدم، پس از مدتی توسط"نیروهای یگان های مدافع خلق با ماموریت محافظت از مردم مناطق کرد نشین در سوریه: YPG " دستگیر شدم و به ارودگاه پناهندگان انتقال یافتم.


زن جهادی: در آنجا به من پتو، جای خواب،غذا،لباس گرم دادند و هر چیزی دیگری که فکر کنید مورد نیاز من بود.ما شنیده بودیم که YPG افردی مثل من را پس از دستگیری کتک می زنند و شکنجه می کنند،اما آنها فقط از من بازجویی کردندف چند عکس و اثر انگشت گرفتند.

کونیگ:"تمام این ها دو ساعت وقت من را گرفت و بعد به من پناه دادند، نه از شکنجه خبری بود و نه از ضرب و شتم اما زمانی که من را به کمپ دیگری فرستادند، آنموقع ترس تمام وجودم را گرفت.

در آنجا یک تلفن پیدا کردم و در تماسی تلفنی به مادرم گفتم: اینجا بر خلاف گفته ها و شنیده ها هیچ خبری از شکنجه نیست و چیزی شبیه آن ندیده ام تاکنون!آنها هر چه که من فرزندانم نیاز داشتند برایمان فراهم می کردند.

به هر حال به خاطر نا آگاهی از خیلی مسائل تجربه سختی بود اما من تصمیم گرفتم با آن رو به رو بشوم و در نهایت دیدم که این فرایند با روندی که در کشور خودم فرانسه وجود دارد خیلی متفاوت نیست، فقط پرسش و پاسخ بود،همین!"

در میان اظهارت امیلی کونیگ دو نکته مبهم وجود داشت که به وضوح از  آنها پرده برداری نکرد.

1-دقیقا چه مدتی با همسرش ابراهیم در سوریه به فعالیت های تروریستی مشغول بودند.

2-در حال حاضر که امیلی با فرزندانش منتظر تصمیم قانون هستند، ابراهیم کجاست و اینکه اصلا زنده است یا مرده؟

این طور که به نظر می رسد این زن با جنجالی که در رسانه ها به پا کرده احتمالا در آینده نزدیک نیز اطلاعاتی در قابل فیلم یا عکس از او منتشر خواهد شد که ممکن است در آنها به این دو نکته و مواردی دیگر که هنوز در هاله ای در ابهام هستند، پاسخ دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

عروس فرانسوی داعشی ها از چهره بی نقاب خود رونمایی کرد+فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک

پانزدهم اپریل، درست یکصدو دوازده سال از غرق شدن لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی زمان خودش که یکی از هول‌ناک‌ترین حادثه‌های دریایی را با مرگ بیش از ۱۵۰۰ مسافر رقم زد، می‌گذرد.

تایتانیک، در سال ۲۰۱۲، صدسال پس از غرق شدنش، به عنوان میراث فرهنگی محافظت شده زیر آب در فهرست جهانی یونسکو ثبت شد.

هرچند حالا پژوهشگران تخمین می‌زنند با باکتری‌هایی که به جان بدنه کشتی افتاده تا سال ۲۰۳۰ بیشتر ماندگار نباشد.

با این وجود سالهاست؛ حتی از زمان ساختن کشتی، که راز‌ها و داستان‌های تایتانیک و مسافرانش همچنان از جذابترین قصه‌های شنیدنی دنیای سفر دریایی است؛ و البته سوژه‌ای برای خلق آثار سینمایی، نوشتاری، مستند و ایجاد جاذبه‌های گردشگری گوناگون و طراحی و برگزاری تور‌های مختلف از ماجراجویی تا عاشقانه!

حالا تایتانیک حتی در آستانه نابودی، همچنان از پس چهره نمادین خود در بیان اختلاف طبقاتی جاودانه تاریخ بشریت، راز‌هایی برای شنیدن دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • بازداشت شیادان بی‌سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • بازداشت شیادان بی سواد در نقاب دلسوزان مجازی کنکور
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»