Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری ۲۴۰۰ کارگاه تولید فرش و گلیم با اشتغالی بالغ بر ۵۰ هزار نفر فعالیت می‌کنند. ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

علیرضا شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به برگزاری دوره‌های اموزشی قالیبافی در شهرستان لردگان اظهار داشت: ارتقای توانایی در شناخت مواد اولیه، قالیبافی و افزایش بهره‌وری، نقشه خوانی و اصلاح نواقص و همچنین آموزش تخصصی در زمینه‌های چله کشی و چله دوانی و تولید تابلو فرش از محورهای این دوره های آموزشی بود که در مدت یک هفته برای روستاییان حوزه شهرستان لردگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که فرش دستباف بختیاری از دیرباز دارای شهرتی جهانی است این شرکت طی سالیان اخیر نسبت به راه اندازی خوشه فرش دستباف بختیاری اقدام کرد و خوشبختانه پیشرفت قابل توجهی در زمینه توسعه بازار، تربیت نیروی انسانی و افزایش تخصص برای شناخت مواد اولیه حاصل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در چهارمحال و بختیاری 2400 کارگاه تولید فرش و گلیم با اشتغالی بالغ بر 50 هزار نفر فعالیت می‌کنند بنابراین نقش خوشه فرش در راستای آموزش فنون نوین بازاریابی برای توسعه این بخش مهم اقتصادی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت:  برای  امروز و فردا در نواحی شرقی استان، بارش‌های رگباری از شدت و مقدار بیشتری برخوردار هستند.
قطره افزود: طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان