Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@23:50:21 GMT

عدم تمایل پاری‌سن‌ژرمن به جذب دیبالا

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۰۷۳۲

عدم تمایل پاری‌سن‌ژرمن به جذب دیبالا

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای برای جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پائولو دیبالا، یکی از استعدادهای بزرگ حال حاضر فوتبال جهان است که در یوونتوس بازی می‌کند و از او به عنوان مسی جدید فوتبال جهان یاد می‌شود. دیبالا در چند دیدار جایگاه خود را در ترکیب اصلی یوونتوس از دست داد و همین باعث شد تا خبرهای درباره جدایی او از بیانکونری‌ها به گوش رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پاری‌سن‌‌ژرمن به عنوان یکی از مشتریان اصلی ستاره آرژانتینی یوونتوس یاد می‌شود اما ظاهرا این باشگاه فرانسوی فعلا قصد جذب دیبالا را ندارد. ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن، گفت‌: «ما اگر یک بازیکنی را بخواهیم رسما با باشگاهی که در آن بازی می‌کند وارد مذاکره می‌شویم. رییس باشگاه یوونتوس دوست من است و رابطه نزدیکی با هم داریم. دیبالا بازیکن بزرگی است اما پاری‌سن‌‌ژرمن در شرایط کنونی به این بازیکن نیاز ندارد و به دنبال جذب او هم نیستیم.»

پاری‌سن‌‌ژرمن به یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های اروپایی تبدیل شده است. این تیم توانست نیمار را با 222 میلیون یورو جذب کند و استعداد بزرگ دیگری به نام کیلیان ام‌باپه را هم در ترکیب خود دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰