Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده گفت:

در بازی‌هایی که به میدان رفتم همیشه سعی داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم. هدف من رسیدن به پیراهن تیم ملی است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید جلالی راد درباره شرایط پدیده بعد از پیروزی برابر صنعت نفت گفت:

ما به این برد نیاز داشتیم و شکست دادن تیم خوبی مثل صنعت نفت نشان داد که پدیده از لحاظ فنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از تیم ما شش امتیاز کسر نمی‌شد الان موقعیت بسیار خوبی در جدول داشتیم، ولی هنوز هم به بالای جدول فکر می‌کنیم و می‌خواهیم دوباره در جمع بالانشینان قرار بگیریم.

وی با اشاره به مصدومیت شهاب گردان و اینکه فعلاً درون دروازه پدیده خراسان بی‌رقیب است، خاطر نشان کرد:

گردان دروازه‌بان باتجربه و کارنامه‌داری است و من از تجربیات او استفاده می‌کنم. امیدوارم شهاب هرچه زودتر برگردد و دوباره در کنار تیم باشد. من هم تلاش می‌کنم تا جواب اعتماد کادر فنی تیم را بدهم و بهتر از قبل بازی کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین در پایان تصریح کرد:

در بازی‌هایی که به میدان رفتم همیشه سعی داشتم بهترین عملکرد را داشته باشم. هدف من رسیدن به پیراهن تیم ملی است و بی‌نهایت تلاش خواهم کرد تا به این هدف برسم

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد