Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی امروز 20 دی ، حجت الاسلام حلمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در نشست بصیتری با ریش سفیدان و بازاریان به تجمعات اخیر مردم در برخی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: مصادف با سالروز گرامیداشت نهم دی که با عظمت نیز برگزار شد، شاهد بروز برخی وقایع بودیم که تاسف همگان را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مردم باید اعتراضات‌‌شان را از طرق قانونی دنبال کنند تا فضا برای سودجویان معاند فراهم نشود، تاکید کرد: مردم حق دارند از وضعیت اقتصادی، تبعیض‌‌ها و رانت‌‌خواری‌‌هایی که صورت می‌‌گیرد گله‌‌مند باشند اما در این میان دشمنان نظام مطالبات اقتصادی را با تحریک جوانان و اغفال‌‌شان به سمت سیاست سوق می‌‌دهند.

وی با اشاره بر لزوم حفظ انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه جهت خنثی شدن توطئه‌‌های دشمنان، بیان کرد: منِ از خیلی مسایل گله‌‌مندم و مشکلات مردم را می‌‌بینم اما نباید مسایل اقتصادی را با سایر مباحث قاطی کرد، ۴۰ سال است که روی پای خود ایستاده‌ایم و در کنار نکات ضعف، دستاوردهای زیادی داشته‌‌ایم که دشمن چشم دیدن آن‌‌ها را ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران تصریح کرد: مسئولان باید شفاف‌‌سازی کنند، مردم ایران اگر بدانند ریشه مشکلات از کجاست خودشان به حل آن معضل کمک می‌‌نمایند، با دروغ و آمارسازی نمی‌‌شود ملت را آرام کرد، اینکه در راهپیمایی‌‌ها مردم را به خیابان بکشانیم اما گامی برای حل مشکلات‌‌شان برنداریم صحیح نیست.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند