Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند

ایسنا/سیستان و بلوچستان جلسه شورای آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در محل استانداری برگزار شد.

محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: تربیت همه بعدی و همه جانبه فرزندان جامعه در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمان عزیز است.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمان عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.

وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.

استاندار اظهار کرد: معلمان با ذهن، فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.

وی بیان کرد: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی