Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه برای انجام کارهای بزرگ باید موانع ذهنی و خودساخته برداشته شود، گفت: افکار باید تولید شوند تا بتوان با اجرای آن به موفقیت‌های بزرگ و بی‌شمار دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دکتر اسماعیل عبداللهی در جلسه اتاق فکر و کمیته مشورتی این استان در جمع اعضای هیأت علمی دانشگاه با بیان اینکه معجزه و کارهای عظیم به وسیله خود افراد خلق می شوند، اظهار کرد: «برای این مهم، نیازمند افرادی پای کار، دلسوز، متعهد و با اخلاص هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عبداللهی با بیان اینکه همه کارکنان دانشگاه هریک به نوعی امانتدار مسئولیتی هستند، تصریح کرد: «باید به این مسئله اذعان کرد که همه به دانشگاه و جامعه خود بدهکاریم و باید این قرض معنوی را با تلاش و از خودگذشتگی ادا کنیم.»

وی نخستین گام در ثبات و خودکفایی را قرار گرفتن فعالیت های دانشگاه را در مسیر صحیح برشمرد و افزود: «با این عمل ابتدا خود به سعادت دست خواهیم یافت و سپس خدمتی جاودانه به مردم، جوانان و جامعه کرده ایم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه شرایط و مقتضیات جامعه تغییر کرده و به تبع آن مأموریت های دانشگاه نیز گسترده تر شده است، تشریح کرد: «باید با نگاه آگاهانه به خود، سرمایه های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.»

عبداللهی ادامه داد: «بهره گیری از این سرمایه به میزان آگاهی علمی و عملی، علاقه مندی، تفکر و تعهد ما بستگی دارد.»

این مسئول با تأکید بر اینکه دانشگاه باید منشأ آرامش و امنیت باشد، خاطرنشان کرد: «با اقدامات عالمانه از مرگ تدریجی دانشگاه و سنت علم آموزی باید جلوگیری کرد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در بازدید از قلعه تاریخی «فلک‌الافلاک»، اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان، ساماندهی حریم قلعه و ثبت جهانی «فلک الا افلاک» است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور هم از این قلعه تاریخی بازدید داشتند، عنوان کرد: ایشان تأکید داشتند که این کار باید انجام بگیرد.

استاندار لرستان در ادامه با تأکید بر اینکه از زمانی که رئیس‌جمهور به استان تشریف آوردند، تا الان اقدامات خوبی دراین‌رابطه انجام شده است، افزود: چند مورد از نکات مانده و بخشی از زمین‌های حریم قلعه مانده که باید تملک شوند.

شفقت با بیان اینکه به‌هرحال اقدامات خوبی انجام‌گرفته و در حال انجام است، بیان داشت: امروز هم آمدیم از قلعه بازدید کردیم تا بتوانیم اقدامات و گیرهای اولیه‌ای که برای ثبت جهانی قلعه موردتوجه است را رفع و با مسئولان کشوری نیز مکاتباتی داشته باشیم و تأکید کنیم که این کار انجام شود.

وی، تأکید کرد: تقاضای من از وزیر میراث‌فرهنگی این بوده که خودشان شخصاً وارد این موضوع و پیگیر اقدامات شوند؛ چون اقدامات اصلی در تهران است نه استان، استان همه کارها را انجام داده و چند کاری که عقب‌افتاده رفع مشکل آن در تهران است، در این راستا درخواست من از وزیر میراث‌فرهنگی این بوده که خودشان برای پیگیری این موضوع ورود کنند.

استاندار لرستان، تأکید کرد: ما هم به نوبه خودمان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و دیگر دستگاه‌های مرتبط با این امر پیگیری خواهیم کرد.

شفقت، ادامه داد: تا اواخر تیرماه و اوایل مردادماه، باید این اقدامات اولیه انجام شود تا تیم کارشناسی در استان حضور پیدا کنند و نظر کارشناسی خودشان را بدهند، امیدواریم که این اتفاق مبارک برای استان رخ دهد و قلعه ثبت جهانی شود.

وی افزود: قلعه «فلک‌الافلاک» شناسنامه‌ای از قوم لر و لرستان است.

کد خبر 6090420

دیگر خبرها

  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم