Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، صنعت چاپ و بسته‌بندی را حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات و از صنایع مادر دانست و از فعالیت ۴۷۰ واحد چاپ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شامگاه (19 دی) در افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه بین المللی مازندران در قائمشهر، گفت: 470 واحد چاپ در مازندران، فعالیت می کنند که با فعالیت خوب خود از خدمات آنها در تمام شهرهای این استان، استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اظهار کرد: هنوز به مقوله چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات به عنوان یک هنر و صنعت نگاه نمی‌شود و نمایشگاه صنایع چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی می تواند نقطه امیدی برای تغییر نگرش‌ها باشد.

 

جاودانی با بیان اینکه استان مازندران در حوزه چاپ، تبلیغات و بسته بندی جزو استان های برتر کشور محسوب می‌شود، افزود: صنعت چاپ و بسته‌بندی از صنایع مادر است که می‌توان آن را حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات دانست و تقویت صنایع چاپ استان موجب ایجاد اشتغال و رونق سایر بخش ها در مازندران خواهد شد.

 

وی بیان کرد: جدیدترین یافته ها و تولیدات مدرن صنعت چاپ در چهارمین نمایشگاه صنعت چاپ، تبلیغات و بسته بندی به معرض دید علاقه مندان، گذاشته شده است و دو کارگاه آموزشی در کنار این نمایشگاه در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش و همچنین در حوزه صنعت چاپ و یافته های مدرن، برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ و بسته‌بندی در مازندران با 32 غرفه تا 22 دی از ساعت 21-15 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان واقع در قائمشهر، جنب پل تلار به ارائه آخرین دستاوردهای خود، می پردازد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته