Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه هاآرتص از آغاز ساخت تونل‌های عظیم در زیر شهر قدس برای حل مشکل کمبود قبر برای دفن مردگان اسرائیلی خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد: اسرائیل ساخت تونل‌های عظیم در زیر شهر قدس را برای دفن مردگان آغاز کرده است.

در گزارش این روزنامه آمده است: با وجود ۴۰ هزار مورد مرگ در سال عجیب نیست که بزرگترین گورستان قدس دیگر گنجایش نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش این روزنامه، قرار است ظرف یک سال دفن مردگان در این تونل‌ها آغاز شود و حل مشکل کمبود قبر نیز بین ۱۲ تا ۱۴ سال از طریق دو راهکار ساختمان‌های جدید و تونل‌ها حل خواهد شد.

پیشتر روزنامه گردین اعلام کرده بود که اسرائیل برای حل مشکل کمبود قبر "شهر مردگان" در زیر قدس بنا می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه