Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه بیستم دی ماه  با اجرا در تالارهای مختلف شروع می شود. 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه ها و هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در بخش های مختلف سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه بیستم دی ماه میزبان مخاطبان و علاقه مندان موسیقی در شش تالار پایتخت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تالار وحدت، سالن رودکی، برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران هر کدام دو اجرا بر گزار می شود و در سالن همایش ایرانیان و مرکز همایش های برج میلاد هر کدام یک اجرا روی صحنه می رود.

در این گزارش اجرای گروه های موسیقی در تالارهای مختلف را در روز اول سی و سومین جشنواره موسیقی فجر بررسی می کنیم.


در تالار وحدت دو گروه موسیقی رو صحنه می روند. ارکستر "چکاوک"  به سرپرستی رضا شایسته در ساعت 18:30  و گروه موسیقی "نوبانگ" به سرپرستی محسن حسینی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد در ساعت 21:30 برای مخاطبان اجرا می کنند. 

درتالار رودکی ارکستر "نیلپر" از فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران ساعت 18:30 برگزار می شود همچنین  گروه "کُر فلوت تهران" به سرپرستی فیروزه نوایی در ساعت 21:30 با حضور مخاطبان روی صحنه می روند. 

کنسرت  گروه "نیما" به سرپرستی فضل الله دهقان از مازندران ساعت 18:30 و گروه "ژی" به سرپرستی شاهین شهبازپور از کردستان ساعت 21:30 در برج آزادی برگزار می شود. 

گروه "جَز و شهر" با هنرمندی میشاییل کار از اتریش در ساعت 18:30  و تریو وایلد استرینگر و مهیار طریحی از اسلونی و ایران ساعت 21:30 در فرهنگسرای نیاوران به اجرا می پردازند.
 
در سالن همایش ایرانیان نیز خواننده موسیقی پاپ مهدی جهانی در ساعت 22 روی صحنه می رود.  

همچنین در مرکز همایش های برج میلاد تهران علی زند وکیلی  در ساعت 21:30 با مخاطبان دیدار می کند.

 انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت