Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

روزنامه هاآرتص از آغاز ساخت تونل‌های عظیم در زیر شهر قدس برای حل مشکل کمبود قبر برای دفن مردگان اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد: اسرائیل ساخت تونل‌های عظیم در زیر شهر قدس را برای دفن مردگان آغاز کرده است.

در گزارش این روزنامه آمده است: با وجود 40 هزار مورد مرگ در سال عجیب نیست که بزرگترین گورستان قدس دیگر گنجایش نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش این روزنامه، قرار است ظرف یک سال دفن مردگان در این تونل‌ها آغاز شود و حل مشکل کمبود قبر نیز بین 12 تا 14 سال از طریق دو راهکار ساختمان‌های جدید و تونل‌ها حل خواهد شد.

پیشتر روزنامه گردین اعلام کرده بود که اسرائیل برای حل مشکل کمبود قبر "شهر مردگان" در زیر قدس بنا می‌کند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بار دیگر به ناتوانی در برابر جنبش حماس اذعان کردند.

روزنامه انگلیسی تلگراف روز چهارشنبه به نقل از یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم بر این باور بود که از بین بردن حماس به دلیل حمایت واشنگتن ممکن است، اما ارزیابی های این رژیم اکنون تغییر کرده است.

تلگراف به نقل از یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت که این رژیم معتقد است که برخی از تاسیسات زیرزمینی تولید تسلیحات در غزه، هنوز دست نخورده باقی مانده است.

پیشتر هم روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم نشانه‌ای مبنی بر اینکه بتواند اسرای خود در غزه را آزاد کند، نمی بیند.

کد خبر 6063858

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • تجمع بزرگ قرآنیان ورامین برگزار می شود
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟
  • نقش ساخت‌وسازهای زیرزمینی در توسعه شهری + شهرهای زیرزمینی معروف
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی
  • در قرآن ۷ مورد از نمونه‌های احیای مردگان در همین دنیا داریم
  • رسانه اتریشی: مظنونان تروریستی از اوکراین به اتحادیه اروپا می‌آیند