Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@18:09:00 GMT

بازسازی گلزار شهدای فریمان تسریع می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۲۸۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نماینده مردم فریمان به همراه فرماندار و رئیس بنیاد شهید فریمان با خانواده‌های شهیدان رضا، غلامرضا و محمدحسین تمیز (خانواده معظم ۳ شهید) رضا و مجید افقهی (خانواده معظم ۲ شهید)، محمدرضا و حمیدرضا عالی مقدم (خانواده معظم ۲ شهید)، احمد قصاب و سید محمد سید احمدیدیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید احسان قاضی زاده هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما موظفیم با اتحاد و همبستگی جدی، مشکلات جامعه ایثارگری را که سراسر زندگی شان ایثار و گذشت برای امنیت میهن اسلامی ما بوده، حل کنیم.

وی تصریح کرد: شما خانواده‌های شهید از برکت‌های نظام اسلامی هستید و ما هم خادم شما. بازسازی گلزار فریمان در دست بررسی است.

قاضی زاده هاشمی در این دیدار گفت:شهدای ما از دامان مادران با فضیلتی، چون شما پرورش یافته اند.

وی افزود: گلزار شهدا بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بهسازی و مرمت گلزار شهدا به ویژه در روستا‌های این شهرستان تسریع می‌یابد.

گفتنی است شهیدان والامقام به ترتیب رضا تمیز تولد ۱۳۳۷ شهادت ۱۳۶۲ شرهانی، غلام رضا تمیز متولد ۱۳۳۰ شهادت ۱۳۶۵ شلمچه و محمدحسن تمیز متولد ۱۳۴۹ شهادت ۱۳۶۶ ماووت (خانواده ۳ شهید شهرستان)، رضا افقهی متولد ۱۳۴۰ شهادت ۱۳۶۲ مهران، مجید افقهی ۱۳۴۴ شهادت ۱۳۶۶ مهران (خانواده دو شهید شهرستان)، محمدرضا عالی مقدم متولد ۱۳۴۴ شهادت ۱۳۶۳ مهران، حمیدرضا عالی مقدم متولد ۱۳۴۶ شهادت ۱۳۶۵ حاج عمران، احمد قصاب متولد ۱۳۴۶، شهادت ۱۳۶۱ سومار و شهید سید احمد سید احمدی تولد ۱۳۴۲ شهادت ۱۳۶۱ می‌باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری فلسطینی «الآن» در حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به خانه وی در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه جان‌باخت.

براساس آمار دفتر اطلاع دولت فلسطین، تعداد خبرنگارانی که در نوار غزه از 7 اکتبر 2023 تا کنون به شهادت رسیدند به 141 نفر افزایش یافته است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز تاکید کرد که «ادامه ممانعت اشغالگران از دسترسی رسانه‌های بین‌المللی به نوار غزه، تلاشی برای جلوگیری از پوشش رسانه‌ای جنایات و قتل‌عام‌هایی است که مردم فلسطین در ماه‌های گذشته در معرض آن قرار گرفته‌اند».

حماس خواستار «شکستن سکوت بین‌المللی و تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای ورود به رسانه ها شد تا اشغالگران از ارتکاب جنایات بیشتر دور از چشم رسانه‌ها و شاهدان جنگ نسل‌کشی جلوگیری کنند».

اسرائیل 202 روز است که به حملات خود علیه غزه ادامه می‌دهد و در طی این مدت 34 هزار و 305 فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حملات رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 43 فلسطینی دیگر در غزه شهید و 64 تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس این بیانیه، شمار قربانیان حملات 202 روزه ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه به 34 هزار و 305 نفر و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 293 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع شهری به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به اجساد برسند.

 

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد