Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند "روایت روز نوزدهم"، قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه را به تصویر می‌کشد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند روایت روز نوزدهم امروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
 این مستند روایتی  از قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ از دیده‌ها و شنیده‌های خانواده شهیدان "حیدر رضایی" و "غلامرضا همراهی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم قم درپی شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی در آبان ۱۳۵۶ و توهین مقاله روزنامه اطلاعات به ساحت حضرت امام خمینی، با هدف مخدوش نمودن چهره ایشان به عنوان رهبری نهضت مردم قم، به خیابان‌ها ریختند و علیه رژیم پهلوی تظاهرات کردند. در جریان این قیام، پنج نفر از تظاهرکنندگان بنام‌های غلامرضا همراهی، حسین قاسمیان، محمد رضا انصاری، سلیمان زرین نعل و حیدر رضایی، پسر دانش آموزی که کوچکترین شهید این تظاهرات بود، توسط عوامل رژیم طاغوت به شهادت رسیدند.
مستند "روایت روز نوزدهم" به تهیه کنندگی سهراب فاضلیان کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که امروز ۲۰ دی حوالی ساعت ۱۷ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند