Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای اخیر چندین زن در فضای توییتر از «جیمز فرانکو» بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود به خاطر رفتارهای ناشایست و آزار جنسی شکایت کرده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : هالیوود ریپورتر» نوشت: «جیمر فرانکو» بازیگر و کارگردان جوان سینما که چند روز پیش به نشانه حمایت از کمپین مبارزه با آزار و تجاوز جنسی با کت و شلوار مشکی در مراسم «گلدن گلوب» حاضر شد و جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم‌های موزیکال یا کمدی را به دست آورد، از سوی چند زن و دختر به تعرض جنسی متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم اعطای جوایز «گلدن گلوب» ۲۰۱۸، با حضور هنرمندانی که یک‌دست سیاه پوشیده بودند برگزار شد. اعضای کمپین #MeToo که اخیرا بسیار فعال شده،‌ حامی زنانی است که در هالیوود از سوی مردان همکار یا بالادست خود مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته و دیگر نمی‌خواهند به سکوت خود ادامه دهند. این کمپین وجوه گسترده‌تری پیدا کرده و در کشورها و عرصه‌های اجتماعی دیگر هم فعال شده است. مردانی که در مراسم امسال شرکت کردند، سنجاقی را با عنوان «آن دوران دیگر تمام شده» به لباس خود نصب کرده بودند که «جیمز فرانکو» هم یکی از آن‌ها بود.    

«نیویورک تایمز» که به مناسبت اکران فیلم جدید این کارگردان قصد داشت او را در سالن موسیقی «کافمن» نیویورک برای اجرای برنامه «تایمز تاک» میزبانی کند، پس از این حواشی، برنامه را لغو کرد. این گفت‌وگو قرار بود امروز (چهارشنبه) حول محور فیلم «هنرمند فاجعه» با «فرانکو» و برادرش که در این فیلم او را همراهی کرده بود،‌ انجام شود.

درست در روزهایی که «فرانکو» مسرور از دریافت جایزه «گلدن گلوب» برای فیلمی با بازی و کارگردانی خود بود، چندین زن از جمله «وایولت پیلی» بازیگر او را به آزار، رفتارهای ناشایست جنسی و پیشنهادهای غیراخلاقی متهم کردند.

البته «پیلی» در توییتر خود نوشته که «جیمز فرانکو» چند هفته قبل از طریق تماس تلفنی از او به خاطر رفتارهای پیشین خود در قبال او و دختران دیگر عذرخواهی کرده بود.

«جیمز فرانکو» بازیگر و کارگردان ۳۹ ساله آمریکایی و نامزد جایزه اسکار است که در فیلم‌هایی چون «۱۲۷ ساعت»، «بخور، نیایش کن، عشق بورز»، «میلک»،‌ »اُز بزرگ و قوی» و «هنرمند فاجعه» ایفای نقش کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند