Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه گزارش هفتگی، گذر و نظری به برخی از مهمترین رویداد‌های سیاسی ایران و جهان در یک هفته گذشته خواهد داشت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه گزارش هفتگی جمعه ۲۲ دی ماه،  ضمن گذر و نظری  که به برخی از مهمترین رویداد‌های سیاسی ایران و جهان در یک هفته گذشته خواهد داشت، به تحلیل  بیانات رهبر انقلاب در خصوص اغتشاشات اخیر در دیدار با مردم قم می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دولت ترامپ علیرغم نظر‌های مخالف در داخل دولت، خود را آماده خروج از برجام کرده است و به نظر می‌رسد در هفته آینده رییس جمهور آمریکا تعلیق تحریم‌های ایران را دیگر تمدید نکند و آنرا اجرایی کند، در این خصوص با حضور کارشناسان سیاسی در برنامه، نشست مشورتی ایران و سه کشور اروپایی در خصوص برجام و اقدامات مخرب آمریکا واکاوی خواهد شد. انتشار کتاب"خشم و آتش"درباره ترامپ در آمریکا، هیاهوی بسیاری در مطبوعات این کشور و اروپا ایجاد کرده است. در این کتاب موارد بسیاری علیه ترامپ و ریشه سیاست‌های این کشور افشا شده است، در برنامه گزارش هفتگی به این موضوع پرداخته شده است. همچنین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه عرب متشکل از مصر، عربستان، فلسطین، مراکش و امارات در پایتخت اردن با محوریت به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف موضوع بعدی برنامه گزارش هفتگی خواهد بود. گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۲:۱۵ با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام سیدمحمدجواد موسوی درچه ای  گفت که مدتی پیش گزارشی از فعالیت های خود از جمله اجرای طرح قاری راتب مسجد را به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کرده که مورد ملاحظه و اظهار لطف ایشان قرار گرفته است.

او به همین مناسبت یادداشت زیر را نوشت:

«باسم الله النّور، نمی‌دانم چگونه توصیف کنم میزان وَجد و شعف خود را، آنگاه که اطلاع یافتم گزارش قرآنی این طلبه‌ کوچک، به نگاه پر مهر و قلم مبارک ولیّ امرم مزیّن گردید. همین‌قدر می‌دانم و خدای را شاکرم که این عنایت و ترغیب، چراغ فروزنده‌ای فراراه تداوم عمل به منویّات آن رهبر فرزانه، و تضاعُف شوق و انگیزه‌ معیّت با قرآن و عترت، و توفیق جهاد و تقدیم جان خواهد بود ان‌شاءالله. الهی قَوّ علی خدمتک جوارحی و اشدُد علی العزیمة جوانحی.»

حدود دو سال پیش ایرنا در گفت و گویی با موسوی درچه ای به عنوان نخستین قاری راتب کشور که به صورت مرتب قبل از اذان ظهر در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران به تلاوت قرآن می‌پردازد و حتی در دوران کرونا این سنت حسنه را ترک نکرد، گزارشی با عنوان رهبرم بشنود و خوشحال شود، منتشر کرد. قاری راتب کسی است که به صورت مرتب در یک مسجد برای مردم و نمازگزاران آیات قرآن را تلاوت می‌کند.

نفر اول مسابقات بین المللی قرائت قرآن کشور هندوستان همچنین در دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان کارشناس و استاد قرآن به بررسی چالش‌های روخوانی قرآن کریم پرداخت که در مستند تو بر کدام نمط قرآن خوانی؟ منتشر شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد
  • رهبر انقلاب: در حوادث اخیر قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی رهبر انقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر