Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره شخصیت پلیسی که در مجموعه «لیسانسه‌ها2» ترسیم شده، گفت: در سریال لیسانسه‌ها دوستان تهیه کننده و کارگردان بودند و ما فقط کمکشان کردیم اما به نظر می‌رسد بر اساس نظرسنجی‌هایی که خود ماداشتیم و دیدگاه‌هایی که گرفتیم مورد پسند مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این شخصیت یک کاراکتر کاریزماتیکی است که تقریبا مردم دوستش دارند و لذا پلیس به دلیل اینکه اعتماد به نفس بالایی دارد در خیلی جاها اجازه می‌دهد که با او شوخی کنند و منعی هم ندارد. برآوردهای ما که از طریق پیمایش‌هایی که انجام دادیم به دست آمده و همچنین نتایج نظرسنجی‌هایی که صداوسیما در اختیار ما قرار داده، نشان از استقبال مخاطبان از این شخصیت دارد.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه مردم طنز را دوست دارند. حالا ژانر پلیسی جای خودش وقتی که طنز هم می‌شود بیشتر مردم اقبال می‌کنند. این پلیس در صحبت‌هایش آموزه دارد، نکات آموزشی دارد و برای ما این نکات خوب است. 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به این پرسش که پلیس‌های سریال‌های تلویزیون معمولا بسیار کلیشه‌ای و همواره در یک قالب ارائه می‌شوند نیز اظهارداشت: همیشه اینطور نیست. شما در همین سریال‌های اخیر ما هم ببینید. ما اولین جایی هستیم که حتی اجازه می‌دهیم در آثار پلیس بد هم نشان داده شود. اما حواسمان به میزان آن هست. حتی ما پلیسی را نشان داده‌ایم که پشت پرده ارتباطات مخرب داشته‌اند. ولی سیستم‌های نظارتی ما آن پالایش‌های درون سازمانی را انجام می‌دهند و بلافاصله به آن تذکر می‌دهند.

وی افزود: مثلا پلیسی که در مجموعه میکائیل که سریال جذابی بود، ارائه شد را به خاطر بیاورید. خیلی‌جاها میکائیل تند می‌شد و حتی سر مردم داد و بی‌داد می‌کرد ولی از آن طرف بازرسی او را می‌خواهد. در این زمینه 2 بحث وجود دارد یکی اینکه ما باید تصویری ارائه بدهیم که ایده‌آل پلیس باید این گونه باشد و مردم هم همین قضاوت را داشته باشند و از سوی دیگر باید به پرسنل خودمان بگوییم که این پلیس مد نظر است و اگر از این منظر نگاه کنیم، مشکل حل می‌شود و همان آموزش توأم با درمان است. 

وی همچنین با اشاره به سریال «نوار زرد» گفت: در برخی مسائل مثلا می‌گویند که این پلیس چرا اینقدر خوش تیپ است، در حالی که ما باید تصویری ارائه بدهیم و به سمت رسیدن به این نقطه حرکت کنیم. یک تصویر خوشایندی که همه پلیس‌های ما به رسیدن به آن نقطه حرکت کنند. یکی از تلاش‌های ما این است که مردم با پلیس احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و به همین دلیل در حال حاضر افسرهای ما به مدارس می‌روند و به کودکان آموزش می‌دهند. تصویری که در این زمینه ارائه می‌دهند بسیار مهم است. 

وی همچنین درباره آثار جدید ناجی هنر در حوزه تلویزیون نیز عنوان داشت: به روال سابق امسال هم چندین برنامه در دستور کار خود قرار داده‌ایم که مراحل گوناگون را سپری می‌کنند. مثلا یکی از این آثار سریال «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری است و آثار دیگر «گشت پلیس 2»، «رهایی2» و «کلانتری» است که هرکدام مراحل گوناگون را سپری می‌کنند. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است