Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر که بیت سعید خیلی زود توانست گل بزند و از هجمه‌های روانی و فشار خلاص شود. سیروس پورموسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی این این تیم با گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی این هفته تمرینات خوبی داشته‌ایم و با توجه به اینکه گسترش‌فولاد با آمدن فیروز کریمی نتایج خوبی کسب کرده این تیم را آنالیز کرده‌ایم و برنامه ویژه‌ای برای مقابله با آنها داریم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم همه تیم‌ها درصدد هستند تا امتیازات را جمع کنند و خود را به بالای جدول نزدیک کنند ما هم با جدیت به دنبال حفظ جایگاه دومی خود در جدول رده بندی هستیم. امیدورام در بازی با گسترش فولاد نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ماندن یا جدا شدن سینا مریدی و احمد عبدالله زاده عنوان کرد: پیوستن مریدی به تراکتورسازی فقط یک شایعه بود، عبدالله‌زاده هم در تیم ما خواهد ماند و از فولاد جدا نمی‌شود.

پورمورسوی در پاسخ به این سوال که آیا رحیم زهیوی به تعویضش در بازی با سیاه جامگان اعتراض داشت یا خیر؟ گفت: نه، اصلا اینطور نیست. اینها صحبت‌های کسانی است که می‌خواهند برای فولاد حاشیه درست کنند وگرنه تعویض دقیقه ۹۰ که تاکتیکی بوده برای اتلاف وقت و اضافه شدن یک دفاع که اعتراضی ندارد. زهیوی از عملکرد خودش در بازی ناراحت بود و من به او گفتم خیلی از بازیکنان بزرگ هم موقعیت‌های مناسبی را از دست می‌دهند و مسئله مهمی نیست.خودش هم مصاحبه کرد و گفت که اعتراضی نداشته.

وی در مورد حضور بیت سعید در فولاد اظهار داشت: «حسن» بازیکن با کیفیتی است و خدا را شکر که خیلی زود توانست گل بزند و از هجمه‌های روانی و فشار خلاص شود. بیت سعید بازیکن بومی خوبی است که در ادامه لیگ می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد اظهار نظر اخیر ایوب والی مدافع این تیم که گفته بود  «پورموسوی از ابتدای فصل گفته به دنبال یک دفاع است و من نمی‌دانم منظورش چیست» خاطر نشان کرد: ما در هر پست ۲ بازیکن داریم و در پست دفاع وسط باید ۴ بازیکن داشته باشیم که الان ۳ بازیکن داریم. مدافع ذخیره ما هم پست تخصصی‌اش دفاع وسط نیست، پس نیاز به یک مدافع وسط داریم، اما اگر بازیکنی در این پست به خدمت بگیریم، قطعا ذخیره خواهد بود، چون مدافعان میانی ما تا اینجا خیلی خوب کار کردند و یکی از عوامل ایستادن ما در رتبه دوم جدول هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله

به گزارش همشهری آنلاین ناصر ابراهیمی، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و حذف از گردونه رقابت‌های جام حذفی، اظهار داشت: بازی زیبایی بود و علی رغم اینکه پرسپولیس حذف شد، اما به نظرم پیروزی‌ حق آلومینیوم بود و من به شخصه این برد را به این تیم اراکی تبریک می‌گویم.

وی در این رابطه افزود: مقصر این شکست اوسمار بود و پرسپولیس چوب اشتباهات او را خورد چراکه با تعویض‌های اشتباه تیم را به دردسر انداخت. از قدیم گفتند نقد را ول کردی و نسیه را چسبیدی؟ آقای اوسمار ما ۵ روز دیگر با سپاهان بازی داشتیم طی این زمان بازیکنان استراحت کافی را داشتند، اما چرا بازیکنان موثر تیم را تعویض کردید که اینگونه به دردسر بیفتیم؟ من از اینکه ۲ بار اختلاف ۲ گله را از دست دادیم به شدت حسرت خوردم.

*حسینی تعویض‌های خوبی انجام داد و تمام کارهای تاکتیکی تیمش روی نظم انجام شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مجتبی حسینی مربی توانمند و کاربلدی است و در گذشته نیز شاگرد بنده بوده و او را به خوبی می‌شناسم. حسینی تعویض‌های خوبی انجام داد و تمام کارهای تاکتیکی تیمش روی نظم انجام شد و به هر آنچه که می‌خواستند رسیدند. مجتبی حسینی بعد از تعویض‌های اوسمار بازیکنان جوان و باانگیزه تیمش را وارد زمین کرد و در دقایق پایانی و زمانی که پرسپولیس فکر می‌کرد بازی را برده ناگهان غافلگیر شد و در کمتر از ۲۰ دقیقه سرخ پوشان را نقره داغ کردند.

ابراهیمی در خصوص عملکرد بازیکنان در این بازی، عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه ۷۰ خوب بودند، اما بعد از آن در رویای صعود ماندند و غافل از اینکه آلومینیوم در اراک زهردار است تمرکزشان را از دست دادند. علی رغم اینکه مهاجمان پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند، اما خط دفاعی سرخ‌ها نمره قبولی نگرفتند و اینگونه شکست خوردیم. لیموچی و شروین بزرگ از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال ایران هستند و باید مراقب خودشان باشند که فوتبالشان در آینده توسط برخی دلال‌ها نابود نشود.

*سپاهان به این سادگی تسلیم نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کادرفنی پرسپولیس باید بیشتر از این‌ها محتاط عمل می‌کرد. ما یک زمانی به همراه علی پروین ۹۰ دقیقه در یک دیدار بازی می‌کردیم و همینطور تیم‌هایی که هدایتشان را بر عهده داشتم هرگز به خاطر ترس تا پایان ۹۰ دقیقه دست به ترکیب و ارنج تیم نمی‌زدیم، چرا که این کار در یک بازی مهم باعث سردرگمی تیم خواهد شد.

ابراهیمی در پایان درباره با دیدار آینده سرخ‌پوشان مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و به این سادگی تسلیم نمی‌شود و تن به شکست نخواهد داد، اما در هر صورت این بازی در آزادی است و باید بازیکنان نهایت تلاششان را به کار بگیرند تا ان‌شاءالله یک بازی هجومی و پرگل را شاهد باشیم و در کنار اینکه از فوتبال لذت می‌بریم شاهد برد پرسپولیس هم باشیم. پیروزی در این بازی ۹۰ درصد مسیر قهرمانی در لیگ را برای شاگردان اوسمار هموار خواهد کرد و کادرفنی زمان مناسبی دارد تا بتواند این بازی را آنالیز کنند. سپاهان تیم شوت زنی است و در حملات پرتعداد ظاهر خواهند شد که امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس برای این بازی به خوبی آماده شوند.

کد خبر 847634 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!