Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@10:57:08 GMT

پول ایجاد ۱ میلیون شغل جدید در سال ۹۷ از کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۳۸۵۰

پول ایجاد ۱ میلیون شغل جدید در سال ۹۷ از کجاست؟

دولت در لایحه بودجه سال آینده 327 هزار میلیارد تومان برای ایجاد بیش از یک میلیون شغل در نظر گرفته است. برای ایجاد یک میلیون شغل دو مسیر متفاوت یعنی سرمایه گذاری 73 هزار میلیارد تومانی در طرحهای اشتغال و تولید و همچنین سرمایه گذاری 254 هزار میلیارد تومانی در طرح های عمرانی پیش بینی شده است.

بر این اساس سرمایه گذاری 73 هزار میلیارد تومانی شامل 17 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی(حاملهای انرژی)، 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات صندوق توسعه ملی، 35 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 6 هزار میلیارد تومان  از محل مانده اعتبارات قانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، با مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق عملا امکان تحقق 17 هزار میلیارد تومان منابع حاصل  از افزایش قیمت حاملهای انرژی وجود ندارد.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش

استاندار هرمزگان گفت: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می‌شود که باید این ارتباط زمینی مورد توجه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز در دومین جلسه کارگروه توسعه دریا‌محور در سال 1403 ‌توجه به اقتصادجوامع محلی را در طرح‌ها و پروژه‌های تعریف شده ذیل سیاست‌های نه‌گانه مهم دانست و اظهار داشت: در مسیر توسعه پایدار دریامحور توجه به جوامع محلی باید پررنگ‌تر باشد همانگونه که لازم است روح محیط زیست و اساس دانش‌بنیانی بر طرح و پروژه‌ها حاکم شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت مطالعات فرصت‌های اقتصادی دریا و جذب همزمان سرمایه‌گذار افزود: کارگروه مطالعات ظرفیت‌های اقتصادی دریا باید کار خود را شروع کند ضمن اینکه همه دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه نیز مطالعات تخصصی برای احصاء فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند تا ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار اعلام شود.

وی توسعه کریدورهای ارتباطی را رکن مهم توسعه اقتصاددریامحور دانست و گفت: علاوه بر سکونتگاه‌های ساحلی ده‌گانه، عملیاتی شدن کریدروهای بزرگراهی تعریف شده اهمیت زیربنایی بسیاری در توسعه اقتصاد دریا دارند و این مسئولیت راه و شهرسازی را هم به عنوان متولی محور درون‌استانی هم به عنوان پیگیری‌کننده انجام بخش‌های برون استانی سنگین‌تر می‌کند. 

نماینده عالی دولت در استان همچنین به حضور مدیران مناطق آزاد در کارگروه اشاره داشت و گفت: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می‌شود که باید این ارتباط زمینی مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست از بین کارگروه‌های پنج‌گانه، برنامه‌های بنادر و دریانوردی، جهاد کشاورزی و شیلات، راه و شهرسازی بررسی و تایید شد و گمرک استان مسئول مطالعات فرصت‌های و زیرساخت‌های نرم افزار معرفی و بر حضور وبیناری شرکت‌های دانش بنیان‌ استان در جلسات تاکید شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران