Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد در این رابطه اظهارداشت: یکی از الزامات صنعت در تولید کالای داخلی توجه به صنعت بسته بندی و نوع عرضه تولیدات به بازار مصرف است.

وی افزود: بی تردید در دنیای امروز بسته بندی و توجه به این صنعت خود یک رسانه و تبلیغ اصلی در ورود کالا به بازار و عاملی مهم در جلب توجه و نظر مصرف کننده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا تولید کنندگان خارجی با استفاده از همین صنعت بسته بندی توانسته اند در بازارهای بین المللی، ذائقه مصرف کننده را به خود جلب کنند.

طیبی نژاد با اشاره به تأثیر به سزای صنعت بسته بندی در رشد و اعتلای صنعت سوهان قم طی چند سال اخیر  خاطرنشان ساخت: در راستای مطالعات انجام شده زنجیره ارزش درخوشه کسب وکار سوهان قم، یکی از گلوگاه های اصلی که بیشترین ارزش را در این زنجیره ایجاد کرده است، بسته بندی و طراحی می باشد.

وی گفت: صنعت سوهان قم توانسته است با بهره گیری از طراحی های منحصر به فرد در بخش بسته بندی و نوع عرضه محصول و کالا به بازارهای داخلی و خارجی، تحولی اساسی بوجود آورد که برای خود نیز ارزش افزوده بهتری نسبت به گذشته ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم اضافه کرد: با وجود ورود تولید کنندگان سوهان به بسته بندی روز و استفاده از آن ولی متاسفانه شاهد هستیم آن گونه که شایسته محصول ایرانی است در داخل، بخش خصوصی به صنعت بسته بندی توجه نکرده و ما مصرف کننده تولیدات خارجی هستیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با رونق تولید در صنعت سوهان بعنوان شیرینی سوغات قم، روز به روز نیاز به نوآوری و بسته بندی در این صنعت افزایش می یابد؛ لذا فعالان عرصه چاپ، تبلیغات و بسته بندی در کشور می توانند به این عرصه ورود کرده و نیاز داخلی به بسته بندی سوهان را تامین کنند تا نیازی به استفاده از بسته بندی خارج از کشور نباشد.

طیبی نژاد تصریح کرد: در همین راستا عامل توسعه خوشه کسب وکار سوهان به همراه مسوولان اتحادیه این صنف و جمعی از فعالان صنف تولیدی شیرینی سوغات قم با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه از صنایع وابسته به تولید و بسته بندی این محصول بازدید و با اعلام شرایط و ویژگی های کالای مورد نیاز خود از نزدیک با توانمندی های بومی در این بخش آشنا شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود