Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:07:25 GMT

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۲۴۴۵۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن کریم

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام در شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزصبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری آزمون سراسری قرآن اظهار داشت: آزمون سراسری قرآن و عترت که همه ساله درکل کشور بصورت همزمان انجام می‌شود،امسال هم زمان ثبت نام شرکت در آزمون از تاریخ ١٨ آذرماه شروع و بر اساس اعلام ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، تاریخ پایان ثبت نام آزمون سراسری که پیش از این ٢٠ دی اعلام شده بود به جهت استقبال زیاد مخاطبین تا ٣٠ دی ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دهقاندار گفت: زمان ویرایش اطلاعات همزمان با شروع و پایان ثبت نام است و متقاضیان شرکت در آزمون از فرصت داده شده استفاده کرده وثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و زودتر ثبت نام کنند.
وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در روزهای پایانی دی ماه اقدام به ثبت نام کنند اطلاع داشته باشند اگر از ٥نفر بیشتر اعتبارجهت ثبت نام خریداری کنند برای هر نفر (٥٠٠٠) هزارتومان باید پرداخت کرده و در صورتی که اعتبار خریداری شده تا سقف ٥ نفر باشد برای هر نفر مبلغ (٦٠٠٠) هزارتومان باید پرداخت کنند.
این مقام مسئول‌خاطرنشان کرد: لازم به یادآوری است، نحوه ثبت‌نام شرکت در آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir بوده و آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از پنج شنبه ١٠ اسفند ماه شروع و تا ١٧ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .  انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۲۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

«بدینوسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور می رساند، نظر به درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ثبت نام جهت شرکت در دوره کارآموزی تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تمدید گردید.

۱. با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان می‌بایست شخصاً به همراه اصل فیش واریزی، اصل و تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس ۴*۳ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان محل قبولی مراجعه نمایند.

۲. پذیرفته شدگان استان تهران مدارک مذکور در بند ۱ را به جناب آقایان مهدی اکبری و حامد فرخ شاهی به آدرس خیابان حافظ، روبه روی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳  قوه قضاییه، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، طبقه چهارم تحویل نمایند.

۳. مهلت های مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

۴. بدیهی است که عدم واریز شهریه و یا عدم ارائه مدارک خواسته شده در تاریخ های معین به منزله انصراف از شرکت در دوره کارآموزی خواهد بود.

۵. مبالغ شهریه دوره آموزشی هر کارآموز متناسب با مدت دوره کارآموزی اعلام شده از سوی کانون سردفتران و دفتر یاران تعیین گردیده است. لذا کارآموزان می بایست با مراجعه به لیست پیوست و آگاهی از مدت آموزش خود نسبت به پرداخت شهریه مصوب  مطابق جدول ذیل اقدام نمایند.

مدت آموزش دوره ۶ ماهه دوره ۸ ماهه دوره ۱۰ ماهه دوره ۱۴ ماهه
مبلغ شهریه(ریال) ۴۵۰۰۰۰۰۰ ۶۰۰۰۰۰۰۰ ۷۵۰۰۰۰۰۰

۱۰۵۰۰۰۰۰۰

پذیرفته شدگان محترم  می توانند جهت رفع ابهام و دریافت پاسخ سوالات خود در ساعات اداری با شماره ۸۸۸۰۹۰۶۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد